مجلس قانون نظام رتبه‌بندی معلمان را به رئیسی ابلاغ کرد

محمدباقر قالیباف٬ رییس مجلس٬ امروز در نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی٬ رییس جمهوری قانون رتبه بندی معلمان را برای اجرا ابلاغ کرد.

این قانون در هفته جاری توسط شورای نگهبان تایید شد.

تا این لحظه ابراهیم رئیسی از ابلاغ این قانون خودداری کرده است و به نظر می‌رسد که دولت سیزدهم با اجرای این قانون موافق نیست.



کیهان: ماجرای شکدم توطئه علیه سپاه و نظام بود؛ دستگاه امنیتی و قضایی برخورد کند

روزنامه کیهان٬ زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی٬‌ خواستار برخورد قضایی و امنیتی با اظهار نظر کنندگان در ماجرای کاترین شکدم شد و آن را توطئه جریان انحرافی و مدعیان اصلاحات دانست و نوشت: «دومین سناریوسازی علیه سپاه طی هفته‌های اخیر راه به جایی نبرد و شکست خورد. معارضان انقلاب اسلامی پس از شکست در ماجرای فایل صوتی، تخریب علیه سپاه را با تحریف‌گری و دروغ‌بافی و انتساب آن به مطالب «کاترین پرز شکدم» پی گرفتند اما با مصاحبه این شخص و رد ادعاهای پمپاژ شده بار دیگر رسوا شدند و دروغ‌گویی آنها برملا شد.»

بیشتر بخوانید:

نفوذی‌های معتمد؛ وقتی «رسانه معاند» منبع موثق می‌شود

کاترین شکدم: جاسوس نیستم

کاترین پرز شکدم «در شکمِ هیولا»؛ جاسوس این شکلی‌ست برادر!

در ادامه این یادداشت ضمن تاکید بر منبع موثق بودن بی‌بی‌سی فارسی٬ آمده است: «کاترین شکدم روز دوشنبه در مصاحبه‌ای با برنامه شصت دقیقه بی‌بی‌سی فارسی به این ماجراها خاتمه داد. او به صراحت هرگونه ارتباط نامتعارف را رد کرد و اعلام کرد نه جاسوس است، نه رابطه‌ای با کسی داشته و نه اساساً به سندی دسترسی داشته است. شکدم مدعی شد یک تحلیگر علاقه‌مند به ایران بوده است که تلاش کرده نظرات خود را منتشر کند و تمام ارتباط او با سایت رهبرانقلاب نیز صرفا از طریق ارسال یادداشت از طریق ایمیل بوده است.»


خبرهای روزهای گذشته را اینجا بخوانید.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »