برخورد نیروی انتظامی با تجمع کنندگان مقابل مجلس

زیتون– در ادامه اعتراضات امروز تهران نسبت به وضعیت اقتصادی نیروی انتظامی با تجمع کنندگان مقابل مجلس برخورد کرد.

بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نیروی انتظامی به سمت تجمع کنندگان گاز آشکاور پرتاب کرده است.

تجمع کنندگان شعارهای « نه غزه٬ نه لبنان٬ جانم قدای ایران»٬ «سوریه رو رها کن٬ فکری به حال ما کن» و «ایرانی بسه دیگه٬ غیرتت و نشون بده» سر داده‌اند.

همچنین اخبار مشابهی از شهرری و قشم منتشر شده است.

صبح امروز نیز کسبه بازار بزرگ تهران دست به اعتصاب زدند.

همزمان با اعلام سیاست جدید دولت ایران برای سه نرخی شدن ارز، کسبه بازار تهران صبح دوشنبه چهارم تیرماه مغازه‌های خود را تعطیل کردند و در اعتراض به نابسامانی بازار ارز دست به تجمع زدند.

تعطیلی بازار تهران ابتدا از پارچه‌فروشانِ «بازار بزرگ»، «چارسوق» و «سرای قیصریه» آغاز شد و پس از آن سایر بازاریان نیز با بستن مغازه‌های خود، دست از کار کشیدند.

در بازار «امین‌حضور» که عمدتا محل فروش لوازم خانگی است نیز مغازه‌داران به دلیل نامشخص بودن وضعیت دلار دست از خرید و فروش کشیده‌اند.

روز گذشته نیز کسبه دو مجتمع خرید «علاءالدین» و «چارسو» که عمدتا به خریدوفروش موبایل و وسایل دیجیتالی اختصاص دارد٬ با تعطیل کردن مغازه‌های خود دست به اعتصاب زدند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. خالی کردن آجر در بین معترضین در روز روشن و جلو چشم نیروهای سرکوب مشکوک نیست ، اگر این باران به سیل بیانجامد چی ، خالی کردن زیر پای روحانی و تشکیل دولت باب میل سپاه لابد چنان سودی دارد که به این ریسک بیارزد !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »