جلسه کمیته نظارت بر برجام برگزار شد

زیتون- کمیته نظارت بر برجام امروز به ریاست جسن روحانی تشکیل جلسه داد. موضوع این جلسه «بررسی روند تحولات در اجرای برجام به ویژه موضوع تصویب طرح تمدید تحریم‌های ایران از سوی سنای آمریکا و بررسی واکنش‌های احتمالی ایران در صورت اجرایی شدن این قانون» بود.

براساس گزارش ایسنا این جلسه صبح چهارشنبه (امروز) برگزار شد و براساس دستورالعمل اجرایی آن، دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره تصمیم‌های آن اطلاع‌رسانی می‌کند. در جلسه امروز و در غیاب محمدجواد ظریف، عباس عراقچی در جلسه شرکت کرد.

علی‌اکبر ولایتی، از اعضای این هیات، امروز پس از دیدار با رمضان عبدالله، گفت در جلسه این هیات تصمیم‌هایی گرفته شده است. به گفته ولایتی «تمدید تحریم فرقی با تحریم کردن ندارد و همین کار آنها هم بی پاسخ نخواهد ماند».

مشاور امور بین‌الملل رهبر جمهوری اسلامی اضافه کرد: « اگر رئیس جمهور آمریکا تمدید تحریم‌ها را امضا کند، شرایط جور دیگری است و اگر امضا نکند شرایط طور دیگری خواهد بود. به هر حال جمهوری اسلامی ایران در مورد همین کار هم که انجام شده است واکنش مناسب خواهد داشت و تصمیم ها در مورد مواردی که باید انجام شود اتخاذ شده اما بنابر مصالحی قرار شده جزئیات آن فعلا گفته نشود».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »