شنیده ها

???? اطلاعات سپاه صفدر حسینی را بازداشت کرد

زیتون- شنیده ها حاکی از آن است که صفدر حسینی، رییس سابق صندوق توسعه ملی شب گذشته توسط ضابطین قضایی اطلاعات سپاه بازداشت شده است.
به گزارش «زیتون» صفدر حسینی از جمله مدیرانی بود که پس از افشای فیش حقوقی اش، عودت دادن مبالغ دریافتی و برکناری او از ریاست بر صندوق توسعه ملی، خواست عمومی بود. در یافتی او به صورت میانگین ماهیانه ۵۷ میلیون تومان و به‌عبارت دیگر  جمعاً حدود ۶۸۶ میلیون تومان بوده است. او همچنین از وام های کم بهره و طویل المدت برخوردار شده بود. 25421
روز ۳۰ خرداد «زیتون» خبر استعفای رییس صندوق توسعه ملی را منتشر کرده بود؛ درخواستی که موافقت با آن تا ۱۲ تیر ماه طول کشید.
صفدر حسینی ⁩پیش از استعفا مبلغ ٢٨١میلیون تومان از وام ٣٠٠ میلیونی و ٢٠٠ میلیون تومان از حقوق اضافه خود را به خزانه دولت برگرداند.
سپاه پیشتر مدیر عامل معزول بانک ملت را نیز بازداشت کرده بود.
محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران دیروز خبر داد که حقوق‌های نجومی تنها دلیل بازداشت‌های اخیر نیست و پرونده مرتبط با شبکه فساد بزرگتری است که برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند.
حسین طائب، رییس سازمان اطلاعات سپاه، پیشتر گفته بود که این سازمان در حال «رصد کردن پشت پرده تخلفات اقتصادی» در ایران است و «متخلفان» نیز در صورت ادامه فعالیت‌های غیرقانونی خود «مطمئن باشند با برخورد قاطع و قانونی روبه‌رو خواهند شد.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

شنیده ها

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »