? زنده| هواپیمایی ماهان مجددا به چین پرواز می‌کند

 



هواپیمایی ماهان مجددا به چین پرواز می‌کند

پروازهای تهران-‌گوانگ ژو چین مجددا بر قرار شد. بر اساس این خبر پروازهای ماهان به صورت هفتگی انجام خواهد شد اما برای همه آزاد نیست؛ بلکه تنها کسانی می‌توانند به چین پرواز کنند که اقامت یا تابعیت این کشور، یا این‌که ویزای کاری یا تحصیلی معتبر داشته باشند.

شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای ایران-‌چین را انجام می‌دهد.

ایسنا خبر داد که اولین پرواز امشب بوسیله شرکت هواپیمایی ماهان از فرودگاه امام خمینی تهران انجام می‌شود.



نرخ سالانه تورم به حدود ۲۷ درصد رسید

خانوارهای ایرانی در تیرماه امسال نسبت به سال گذشته به طور متوسط ۲۷ درصد بیشتر هزینه کرده‌اند و در مقایسه با خرداد امسال هم بیش از چهار درصد افزایش هزینه داشته‌اند.

مرکز آمار ایران در گزارشی از وضعیت شاخص قیمت کالا و خدمات در تیرماه امسال، نشان داده است که تورم سالانه (تغییرات در ۱۲ ماهه منتهی به تیرماه) با رشد ۴.۴ درصدی به ۲۶.۹ درصد رسیده است.

بر این اساس خانوارهای ایرانی برای تهیه مجموعه‌ای از کالاها به طور متوسط حدود ۲۶.۹ درصد بیشتر از پارسال هزینه کرده‌اند./ایسنا



اخبار رسمی کرونا: مازندران قرمز شد

بیش از ۱۳ شهر استان مازندران مانند ساری، بهشهر و به ویژه آمل، در وضعیت قرمز و سخت کرونایی قرار گرفته‌اند.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ساری، تمامی بازار‌های این شهر شامل بازار روز، نرگسیه، شهید بهشتی، ملامجدالدین و امام رضا، به مدت ۱۰ روز تعطیل شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، گفت: «در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند».

هم‌اکنون ۱۸۴۷ بیمار کرونایی و یا افراد مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.


https://twitter.com/Entekhab_News/status/1286207998361325571


کانال تلگرامی سپاه مدعی شد: عامل اصلی انفجار نطنز شناسایی شد

کانال تلگرامی سپاه با نام «سپاه سایبری» مدعی شد که عامل اصلی انفجار سایت هسته‌ای نطنز شناسایی شده است.

به نوشته این کانال تلگرامی نام این فرد ارشاد کریمی است. او سالها پیمانکار سایت بوده و راه اندازی چرخه غنی سازی در اختیار وی قرار داشته است.

کانال سپاه سایبری در ادامه این خبر نوشت که ارشاد کریمی بوسیله تیم خود سالن محل سانتریفیوژها را منفجر کرد و خسارت بزرگی به صنعت هسته ای کشور و همچنین حیثیت نظام وارد نمود.

در ادامه این خبر همچنین ادعا شده است که «متاسفانه، صلاحیت وی توسط اداره اطلاعات اصفهان تایید شده بود.»

بیشتر بخوانید: علت انفجار در سایت هسته‌ای نطنز اعلام شد

پیشتر طباطبایی‌نژاد٬ امام جمعه اصفهان٬ در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به جزئیاتی از حادثه نطنز، دخالت پیمانکار در کارگذاشتن بمب در سالن سنجش سانتریفیوژها را تایید کرده بود.


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »