تعداد بازداشتی‌های ماجرای سد فلور به ۱۷ تن رسید

زیتون– تاکنون ۱۷ نفر در ماجرای انتشار تصاویر چند گردشگر بی حجاب در دریاچه سد لفور مازندران بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران در این رابطه گفت: «متخلفان شامل چند مرد و زن بودند که در مجموع ۱۷ نفر از افرادی که این ناهنجاری اجتماعی را رقم زده بودند، توسط مراجع قضایی دستگیر شدند.»

این چندنفر با لباس شنا در قایقی بر روی دریاچه پشت این سد مشغول تفریح بودند.

یک روز پس از آن یونس حسینی‌ عالمی٬ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، از دستگیری یکی از گردشگران این استان با عنوان «عوامل هنجارشکنی در سد لفور» خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران در این رابطه به خبرگزاری فارس گفته بود: «جلسه‌ای امروز به منظور بررسی اتفاقات و ناهنجاری‌های رخ داده در سد لفور، در فرمانداری شهرستان سوادکوه‌ شمالی برگزار شده است.»

او با تاکید بر اینکه جلسه با حضور مسؤولان شهرستانی برگزار شده است، افزوده بود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و تا رسیدن به نتیجه نهایی این پرونده به صورت ویژه بررسی می‌شود.»

خبرگزاری تسنیم نیز خبر داده بود که پلیس قایق‌های این گردشگران را توقیف کرده است.

تصاویری منتشر شده که ماموران پلیس را در کنار سد لفور و در حال توقیف جلیقه‌ها و قایق گردشگران نشان می دهد.

تسنیم همچنین خبر داد که مسئول بخش خصوصی که حضور گردشگران در آب مربوط به آن‌ها بوده، شناسایی شده و این فرد به «دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه شمالی» احضار شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »