۲۰۰ خانواده سرنوشت کشور را به گروگان گرفته‌اند

زیتون– هدایت‌الله خادمی٬ نماینده مجلس٬ امروز در نطق میان دستور خود گفت که در «۴۰ سال گذشته حدود ۲۰۰ خانواده سرنوشت کشور را به گروگان گرفتند و از این وزارتخانه به آن وزارتخانه می‌روند.»

هدایت‌الله خادمی خطاب به مردم افزود که با «این دولت و مجالسی که ساخته‌اید» کشور «هرگز توسعه و پیشرفت را نخواهد دید»، و خواستار این شده که «برای برون رفت فوری و حل معضلات کشور باید از فسادهای اقتصادی و اختلاس‌ها پرده‌برداری شود. ۵۰ نفر از اختلاس‌گران و دزدان دولتی را محاکمه و به اشد مجازات برسانیم.»

وی همچنین افزوده است: «دولتمردانی که ظرف ۳۰ سال گذشته این کشور را به این روز انداخته‌اند برکنار شوند و اموال آنها که از کشور برداشته‌اند به خزانه بازگردانده شود.»

به گفته نماینده مردم ایذه و باغ ملک بی‌لیاقتی، ناکارآمدی و سستی دولت‌ها در این سال‌ها مانند رنج‌نامه‌ای است که هر روز بر مشکلات مردم افزوده است. وضعیتی ایجاد شده که مردم این دوران توان تحلیل آن را ندارند. هر روز شاهد بیشتر شدن مشکلات هستیم، اما نه اراده‌ای برای حل آن وجود دارد و نه توانی.

شرایط اقتصادی ایران در ماه‌های اخیر رو به وخامت گذاشته و به خاطر فساد گسترده اقتصادی و همچنین نگرانی‌ها از بازگشت تحریم‌های آمریکا در ماه اوت و نوامبر امسال، نرخ دلار و سکه به شدت افزایش یافته است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. از هزار فامیل در رژیم گذشته رسیده ایم به ۲۰۰ خانواده در این نظام مقدس ، همان اندازه که آن هزار فامیل پای شاه ایستادند این ۲۰۰ خانواده هم پای ولی امر مسلمانان جهان خواهند ایستاد !

  2. هر حرف شعارگونه ای را تیتر اول نکنید. کمی فکر کنید. کلی بافی ما را به جائی نمیرساند. اینجا که روزنامه و روزی نامه نیست!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »