مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج: نظر آیت‌الله خامنه‌ای بر حصر است

زیتون– محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج، گفت نظر آیت‌الله خامنه‌ای و «دلسوزان انقلاب اسلامی» بر «حصر» است.
به گفته تویسرکانی «حصر سران فتنه» رافت است.659495f6-6898-4884-a01c-da752efc3d80_mw1024_mh1024_s
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اضافه کرد در صورت محاکمه میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، آن‌ها «باید درخصوص آن‌همه جنایت‌هایی که در سال ٨٨ شد و درخصوص کشته‌ها و زخمی‌ها و خسارت به اموال عمومی و مسائل اقتصادی کشور و بردن آبروی نظام و… پاسخ‌گو باشند.
تویسرکانی به بسیج نیوز گفت: «‌معتقدیم اگر سران فتنه توبه کنند و برائت بجویند مورد رافت قرار می‌گیرند و بدون برائت و اظهار ندامت و توبه، عفو اینها خردمندانه نیست.» او همچنین انتخاب سه وزیر را که «اعلام برائت درخصوص حمایتشان از فتنه ٨٨ نکرده‌اند» را «زنگ خطر» دانست که در صورت عدم توجه «سیستم‌های نظارتی و کنترلی» باعث می‌شود «اصحاب فتنه در امور کشور قرار می‌گیرند.»
مسئول نمایندگی رهبر جمهوری اسلامی در بسیج ‌یکی از مهم‌ترین کارهای وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، را مقابله با نفوذ معرفی کرد و از رسانه‌ها به عنوان یکی از «مبادی نفوذ فرهنگی» نام بردو به گفته تویسرکانی «مهم‌ترین مهره نفوذ فرهنگی ازسوی رسانه‌ها صورت می‌گیرد» و ‌برخی رسانه‌ها «پول می‌گیرند و جاسوسی فرهنگی می‌کنند و حتی برخی ماهانه حقوق دریافت می‎کنند تا آمریکا را بزک کنند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »