واگذاری موقوفات چند صد هکتاری به عروس رییس سازمان اوقاف

زیتون – وحید اشتری، فعال رسانه‌ای،‌ از واگذاری تقریبا رایگان موقوفات چند صد هکتاری در استان قزوین به عروس رییس سازمان اوقاف خبر داد.

مونا چایچیان، عروس مهدی خاموشی است که از سال ۹۷ «نماینده ولی فقیه» و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور است.

اشتری روز یک‌شنبه، بیست و هشتم خرداد، با انتشار تصویری از فرم اجاره‌نامه این موقوفات در توییتر نوشت:«این‌که ۱۵۰ هکتار زمین با یک دامداری هزار راسی در روز روشن با ماهی یک میلیون‌ تومان اجاره واگذار شده باشد به کنار. این‌که در تمام قراردادها بدون نگرانی رسما آدرس منزل رییس سازمان اوقاف را قید کنند دیگر خیلی اعتماد به نفس می‌خواهد.»

آقای اشتری در ادامه با بیان اینکه سازمان اوقاف به‌دلیل نبود نظارت و بازرسی «رسما تبدیل به حیات خلوت فساد در کشور شده است» افزود:«از طرفی چون زیر نظر رهبری است کسی هم نمی‌تواند بگوید بالای چشمت ابروست و به هیچ‌جا پاسخگو نیست.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. این اشتری بازجو اطلاعات سپاه بود، و هنوز هست، این شرخر رسانه ائیه. فرمانده بسیج بود و هست . حدس من اینه که توی باندهای رانت اختلاف پیش اومده و این اطلاعاتو به این دادن و بهش اجازه هم دادن این بخش از ماجرا را لو بده تا رئیس اوقاف شل کنه و روی ما بقی ماجراها که فوق العاده عظیم و بزرگه بتونند معامله کنند. مثل ماجرای سیسمونی گیت قلیباف…
    کثافت و فاضلاب وقتی بیرون زد همه چیز توش کثیف و متعفنه.‌
    این وحید اشتری همین چند ماه پیش علیه نیکا شاکرمی گزارش سفارشی برای نهادهای بالادستیش تهیه کرد و عنوان کرد که نیکا را جمهوری اسلامی نکشه ،روانی بوده خودش را کشته.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«سید جواد ساداتی‌نژاد» حدود ۵۰ سال دارد. یعنی سنی که نه می‌تواند سابقه‌ای در انقلاب داشته باشد، نه در دوران دفاع مقدس. در بیش از نیمی از این سن هم مشغول تحصیل در ایران تا

ادامه »

روراست و صادق است. رُک و راست حرفش را می‌زند. و این نه از سرِ بی‌باکی که بیش‌تر اسلوبِ شخصیتی اوست که نمی‌تواند به

ادامه »

چرا پرداختن به جنبش های اجتماعی زنان  از منظر اقتصادی اهمیت دارد؟ چون توسعه جنبش های اجتماعی زنان مسئله اساسی

ادامه »