تشکیل ستاد عفاف‌وحجاب در درمانگاه‌های شهر تهران

زیتون – «شورای عفاف و حجاب» شرکت «شهر سالم»،مجموعه متولی بهداشت و درمان پرسنل و کارکنان شهرداری تهران، مقرر کرد در درمانگاه‌های این نهاد ستادهایی برای اجرای «وظیفه امر به معروف و نهی از منکر» تشکیل شوند.

این ستادها متشکل از رییس مرکز، مدیر داخلی و یک فرد «معقول و دارای پوشش معمول» خواهد بود.

اعضای این شورا همچنین تاکید کردند برخوردها با افراد «به دور از قوه قهریه و در حد تذکر لسانی و تاثیرگذار» باشد.

شرکت شهر سالم شهرداری تهران به منظور فراهم آوردن کلیه زمینه های لازم و تهیه امکانات جهت ارائه خدمات بهداشتی-درمانی به پرسنل شهرداری تهران و شهروندان تهرانی تاسیس گردیده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. واقعا فاصله اولویتهای حکومت اسلامی و اولویتهای مردم را ببینید. گویی در دو جهان موازی زندگی میکنند. حکومتی که به نام عزت و کرامت ملت ایران روی کار آمد،از همان لحظه نخست به فکر همه چیز بود جز همان شهروندان ایران. وقتی بنیانگذار این سیستم علنا در برابر پرسش در مورد خلف وعده و بدون هیچ شرمی اعتراف میکند که “خدعه” کرده و حساب مردم ایران را با بت‌پرستان مکه یکی میکند،دیگر نباید از اوضاع کنونی شگفت زده شد. گویی اینان وارث کامل نفرت اشغالگران تازی از ایرانیان هستند. گویی از دیدن شادی و شادابی ایرانیان متنفرند. از جشنهای ایرانی بیزارند. از خوشبختی ایرانیان کراهت دارند. نمیخواهند لبخند بر لب ایرانیان باشد. با فرهنگ ایرانی سر جنگ دارند ولی پیوسته برای اعراب بوسه عاشقانه میفرستند. براستی این که پس از ۱۴ قرن هنوز چنین طبقه‌ ضد اجتماعی در جامعه ما وجود داشته باشد که تنها هدفش شکنجه و امحای مردم سرزمینی باشد که در آن زندگی میکنند و عنوان شهروندی آن را یدک میکشند در جهان بی‌نظیر است. اینان باید از سرزمین ایران رانده شوند وگرنه چیزی از ایران باقی نخواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »