‍ تاراج اموال ملّت در حاکمیت ویران‌گر ولایت‌مطلقه فقیه

ابوالفضل قدیانی

روز شنبه ۸ بهمن خبر مصوبه سران سه قوه جهت فروش اموال دولتی ( یعنی اموال ملت ) تحت عنوان «مولدسازی دارایی های دولت » اعلام شد مصوبه سران سه قوه‌ای که کار کرد اصلی آنان در خدمت منافع و مطامع علی خامنه‌ای جبار تمامیت‌خواه قدرت‌پرست ایران بوده است. طبق این مصوبه یک هیئت هفت نفره اجرای مصوبه را  عهده‌دار خواهند بود. مطابق مصوبه این هیئت می‌تواند کلیه «اموال غیر منقول دولت» را تعیین تکلیف کند و هر کدام را که بخواهد با استفاده از روش‌های مختلف بفروشد یا واگذار کند .اعضای هیئت از «هر گونه تعقیب و پیگیری قضایی مصون هستند». مصوبه‌ای بهت‌آور که دور تازه‌ای از چپاول و غارت اموال ملت را قانونی اعلام می‌کند .

این مصوبه در حقیقت  فرمان علی خامنه‌ای خودکامه ایران است که دنیادوستی، قدرت‌پرستی و حرص و ولع او به جمع‌آوری ثروت را پایانی نیست بخش عظیمی از دارایی و ثروت ملت را که بالغ بر صدها میلیارد دلار می‌شود به یغما برده و در نهادهای تحت فرمان خود گردآورده و به همین علت و علل دیگر، اکثریت ملت ایران را گرفتار فقر و فلاکت کرده است و در صدد است که بقیه اموال ملت را هم مال خود کند. علی خامنه‌ای به چه حقی به سران سه قوه اختیار قانون‌گذاری می‌دهد و یا فرمان به تاراج دادن اموال ملت را صادر می‌کند؟

اصولاً کسی که حکومتش غیر قانونی، نامشروع و غاصبانه است چنین حق و اختیاری ندارد که به دیگران تفویض کند. طبق همین قانون اساسی پر اشکال و پر تناقض که باید از بن و بنیاد تغییر کند هم چنین اختیاری ندارد. البته به زور سرنیزه ملت را مسلوب‌الاختیار کرده و امیال ومطامع و مقاصد شوم خود را به ملت تحمیل و آشکارا حق و حقوق آنان را لگد مال می‌کند. از این مزورانه‌تر نمی‌شد تفکیک قوا، جمهوریت و دمکراسی را به سخره گرفت و به لوث کردن آن پرداخت. بر همگان روشن است که نظام جمهوری که مترقی‌ترین نوع حکومت است و در ذات خود سکولار و دمکراتیک می‌باشد، هرگز در این کشور به معنای واقعی کلمه تشکیل نشده و اسم جمهوری برای نظام ولایی به منظور فریفتن مردم و افکار عمومی جهان جعل شده است .

این همه محصول حاکمیت ویرانگر ولایت مطلقه فقیه است که اهانت‌بارترین، ارتجاعی‌ترین و مستبدانه‌ترین نظریه حکومتی است که تا کنون ظهور کرده است.
علی خامنه‌ای جبار ایران تصور می‌کند که توانسته جنبش انقلابی ملت ایران را سرکوب و منفعل کند. روشن است که این تصور باطل است البته می‌توان گروهی از مردم را سرکوب کرد اما هرگز یک ملت را نمی‌توان سرکوب کرد .

ملت ایران  با قیام خود علی خامنه‌ای را دیر یا زود از اریکه قدرت به زیر خواهد کشید و به حکومت ضد ملی و ستمگرانه او خاتمه خواهد داد. مکرر گفته‌ام باز هم می‌گویم مسالمت‌آمیزترین و خشونت‌پرهیز ترین شیوه تغییر نظام این است که علی خامنه‌ای استعفا دهد، دست از این قدرت شیطانی بردارد و کنار رود تا مردم بتوانند طی رفراندومی آزاد نظام دلخواه خود را که به نظر من همانا نظام جمهوری دمکراتیک سکولار است در این کشور مستقر کنند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. درود یاران جان:
    چون فروختن اموال دولت برای جبران کسری بودجه سالانه دولت
    بلافاصله همه را بیاد کسی که به دلیل اعتیاد ویا بی فکری وتنبلی
    فرش خانه اش را کول کرده که با فروش آن نانی ویا موادی برای
    مصرف بخرد واین نشانه نهایت استیصال است پیشنهاد میکنم کی
    با همان تعلیق همه قوانین جاری مملکت که از زمان غار نشینی بشر
    بی سابقه است وهر که اعتراضی یا خواهان توضیحی از این مسولان داشته
    باشدبلافاصله مجرم ومهدور الدم است لا اقل میتوان به آن دسته از اموالی
    که داریم واز آن بسیار متنفریم وهر روزه بد گویش را می کنیم از یک طرف و
    تشنگی شدیدکشور های مینیاتوری والبته بسیار پول دار همسایه که سابقه
    تشکیل هفتاد هشتاد سال را دارند و اخیرن به دزدی شعرای ایرانی وعید
    نوروز وچهارشنبه سوری حتا چلو کباب وغیرو روی آورده اند اعلام کنیم که
    {{ در یک مناقصه حضوری پشت درهای بسته حاضر به فروش کل تاریخ قبل
    از عسلام ایران وایضن مظاهر آن چون تخت جمشید وچغازنبیل و بقیه مخلفات
    به بالاترین قیمت پیشنهادی هستیم خریدار میتواند اقلام خریداری شده را
    به ثبت بین المللی بنام خودشان وابطال نام ما برسانند}} .با این کار از ضد تبلغ
    برای تاریخ قبل از اسلام وکل زمامدارانشان که چون کورش وداریوش وو بد
    بوده وحتا زنا زاده هم بوده اند رهایی یافته وهزینه ای صرف نمی شود تا به بودجه
    تحمیل شود.
    در

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »