همسر قربانی پرواز اوکراینی به خامنه‌ای: باید زنده بمانی برای دادگاهی شدن؛ حامد اسماعیلیون: کلمه در وصف این دیکتاتور پیدا نمی‌شود

زیتون – همسر یکی از جان‌باختگان پرواز اوکراینی در واکنش به حضور علی خامنه‌ای بر سر مزار قربانیان این حادثه خطاب به رهبر جمهوری اسلامی گفت:«تو شایسته مرگ طبیعی نیستی. تو باید زنده بمانی برای دادگاهی شدن.»

جواد سلیمانی، همسر الناز نبیئی، در سه‌شنبه، یازدهم بهمن، در توییتر نوشت:«خامنه‌ای همان بیشرفی است که روز بعد از سرنگونی هواپیمای اوکراینی با موشک‌های سپاه جشن حمله به بیابان‌های عراق را گرفته بود.»

انتشار تصویر رهبر جمهوری اسلامی بر سر مزار محمدحسین ساکت و فاطمه کازرانی در بهشت زهرا واکنش منفی بسیاری از مخالفان حکومت را برانگیخته‌ است.

حامد اسماعیلیون، سخنگوی انجمن خانواده‌ کشته‌شدگان سرنگونی هواپیمای اوکراینی در توییتی خامنه‌ای را «متهم ردیف اول» این حادثه خواند و نوشت:«رذل، آدمکش و وقیح. کلمه در توصیف این دیکتاتور حقیر پیدا نمی‌شود. برای دادگاهی کردنت، نه تنها به جرم کشتار جمعی در هواپیما که به جرم قتل هزاران هزار نفر، تلاش خواهیم کرد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. سالها در پی آن بوده ام تا واژه ائی برازنده خمینی خونریز بیابم و نیافتم تا آنکه به سروده رودکی نامور برخوردم که تا حدودی وصف حال ملعون خدا و خلق، خمینی جلاد می باشد و چه بسا کسانی هم آنرا مناسب وصف حال خامنه ائی نیز بدانند:
    چرخ و فلک هر گز پیدا نکرد چون تو یکی سفله دون و ژکور
    خواجه ابوالقاسم از ننگ تو بر نکند سر به قیامت زگور

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »