دهباشی «ادعای مهمل» سخنگوی دولت درباره غارت جواهرات سلطنتی از سوی شاه فقید را رد کرد 

زیتون – حسین دهباشی، فعال رسانه‌ای و تاریخ پژوه، «ادعای مهمل» سخنگوی دولت درباره غارت جواهرات سلطنتی توسط خاندان پهلوی را رد کرد.

علی بهادری جهرمی دوشنبه، بیست و ششم دی‌ماه، در توییتی به مناسبت سالگرد خروج محمدرضا پهلوی از کشور، آخرین پادشاه ایران را متهم به خارج کردن «۳۸۴ چمدان جواهر و الماس و دو تاج» کرده بود.

دهباشی با انتشار عکسی از صفحه «ویکی‌پدیا» مربوط به جواهرات سلطنتی، در توییتر نوشت:«کلیه‌ی جواهرات خاندان سلطنتی، از جمله دوتاج مذکور هم‌اینک در موزه جواهرات بانک مرکزی موجود است و ساعت ۱۴ تا ۱۷ روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته جهت بازدید عموم در دسترس است. زشت است به خدا! شما به سلامتی سخنگوی دولت‌اید پسرم!»

بهادری جهرمی شامگاه سه‌شنبه، در توییت دیگری در واکنش به انتقادها، خاندان پهلوی را «خائن و وطن فروش» خواند و نوشت:«غارت سرمایه ایرانیان توسط ‎شاه را حامیان آمریکایی‌شان هم تایید کرده‌اند، بدیهی است سلطنت‌طلبان از پذیرش آن واهمه دارند!»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »