یوتل‌ست پخش شبکه‌های صدا و سیما را متوقف کرد 

زیتون – اپراتور ماهواره‌ای «یوتل‌ست» پخش تمام شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما را متوقف کرد. به گفته این شرکت فرانسوی این تصمیم در راستای اجرای تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه این نهاد وابسته به حکومت اتخاذ شده است.

اتحادیه اروپا بیست و یکم آذر، صدا و سیما را به‌دلیل نقض حقوق بشر و پخش اعترافات اجباری معترضان تحریم کرده بود.
بنابر اعلام یوتل‌ست، این تحریم‌ها از روز چهارشنبه سی آذر، اجرایی شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. این اقدام مصداق تام و تمام آزادی بیان است!!! مردم دنیا نباید حرفهای جمهوری اسلامی را هم بشنوند و خود قضاوت کنند!!! آنها فقط باید حرف مخالفان جمهوری اسلامی را بشنوند و باید باور هم بکنند. این عین آزادی بیان است.

  2. چه عجب! فرانسه “مهد دموکراسی” که رهبر انقلاب را به ما هدیه داد و خلبان فرانسوی دستش را گرفت تا قدم بر خاک ایران گذاشت تا خاک ایران را به توبره بکشد،بالاخره نه به خرد خود،بلکه بخاطر تحریم‌های اتحادیه اروپا مجبور به متوقف کردن ابزار تبلیغی این رژیم اهریمنی شد. البته این که ۳۰ سال تمام این شبکه‌ها برای سراسر اروپا و خاورمیانه پخش شدند و برنامه‌هایی چون “هویت” سعید امامی و تهیه مقدمات قتلهای زنجیره‌ای هم در این میان بودند،اصلا مهم‌ نیست!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »