کمال خرازی: حکومت آماده بازگشت به تعهدات هسته‌ای؛ می‌توانیم اما بمب اتمی نمی‌سازیم 

زیتون – کمال خرازی می گوید جمهوری اسلامی آماده بازگشت به تعهداتش در قرارداد هسته‌ای است.

رییس شورای راهبردی سیاست خارجی با اعلام رفع شدن «بسیاری از معضلاتی که در مذاکرات بود» افزود: «در ارتباط با مذاکرات اخیر نیز مسئله پادمانی و ادعاهای مطرح شده از سوی آژانس باقی مانده است که البته مطالب مطرح شده مطالب قدیمی است و امیدواریم که سفر اخیر کارشناسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به تهران باعث شود که قضیه حل شود.»

خرازی همچنین با اشاره به توانایی حکومت در ساخت بمب هسته‌ای گفت:«ولی قصد تولید بمب اتم نداریم چون این سلاح را مولفه امنیت نمی‌دانیم.»

وزیر امورخارجه سابق ایران اعتراض‌های جاری را «جنگی هیبریدی» خواند که از پیش طراحی شده و مرگ مهسا امینی «بهانه‌ای» برای آغاز آن بوده است.

خرازی در این باره گفت:«جنگ هیبریدی شامل اضلاع نظامی، سیاسی، اجتماعی، رسانه‌ای و … است. تخریب افکار عمومی یکی از وجهه‌های این جنگ است که از آن به عنوان جنگ شناختی یاد می‌شود.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. چشمت به دهان سرکوب گر بود. ما می دانیم !

    آمار راحت ترین روش کنترل است . شاید بدانید که همه چیز هم قابل ثبت و ضبط است.
    گذشت آن روزهای شتر گاو پلنگ که اسم ها را می شد عوض کرد ، جریان خود را از جریان امنیتی متفاوت جلوه داد و زرافه را شتر گاو نامید . بخشی از شهر بی صاحاب است اما جاهایی از جهان هنوز روی مدار داوود می چرخد و مدار درست حواسش به محتواست . حواسش به همه جاست.جلوه و تیتر و صفحه آرایی فقط می تواند احمق ها را فریب دهد:) وقتی شما توی مدار داوود افتادی . گریزی در کار نیست نه از مرکز نه از محیط.
    شما توی خورشید نمی افتی و دوران میخوری اما حواست به Inertial frame of reference
    نیست ، اما آنجا حواسش به تو هست 🙂
    پس تو فقط ناگزیری که بچرخی بدون گریز.
    اما این لحظه به بعد دوَرانت خراب می شود چون همزمان به دام نیوتن ۱ و ۲ افتاده ای. همزمان !
    راه های زیادی برای انتقال یک پیام به یک چرخه هست اما انتخاب راه هم خودش یک پیام یا بخشی از یک پیام است 🙂
    دوستانت هم پیام را گرفته اند به تو نمی گویند، تو هم به آنها نگو. دانستنت را ندانند بهتر است. نیست؟ هست.

    این روزها عقاب ها هم توی بازی هستند از بالا همه را دیده بانی می کنند. و وقتی شما توی دیده بانی افتادی خیلی وقت پیشترهای تو هم دیده بانی می شود آنقدر عقب می رود تا برسیم به نقطه شروع . برود؟ می رسیم؟ حتا عقب تر نقطه اعزام، حتا عقب تر به چرایی ها، حتا عقب تر به کجا ها حتی عقب تر از نا کجا ها. 🙂 علامت خنده.
    وقتی توی دیده بانی نیستی ، نیستی . از لحظه مشاهده بازیِ تو به تمامی دیده می شود. این تمامی شامل تمام ِ تاریخ تو میشود. از آغاز تا آینده ! و به تو محدود نمی شود . به این محدود نماندن دقت کن. اگر تو سخت یا نرم افزاری هم نمانی ،عدم محدودیت هنوز می ماند.
    وقتی دیده بانی بشوی حقه بازی و کلاه شرعی توی روش مندی دیده بان به کار نمی آید
    🙂 هر قدر هم فکر کنی خوب کار کرده بودی و رد و نشان پاک کرده ای… نکرده ای
    🙂 – 🙁

    هر کس این را می خواند ، دو بار بخواند.
    علامت خنده. بخند، می خند. خنده.دار?
    دو بار بخوان

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »