ویدا ربانی به قوه قضاییه: برای ماموران «خطرناک و آسیب‌زننده» خود پرونده روانپزشکی تشکیل دهید

زیتون – ‏ویدا ربانی، روزنامه‌نگار زندانی، می‌گوید بیماری‌های اعصاب‌ او و بسیاری از زندانیان دیگر حاصل بازداشت‌ها و شکنجه‌های ماموران امنیتی و قوه‌قضاییه است.

او در نامه‌ای از داخل زندان به شرح برخورد شدید فیزیکی و بی‌رحمانه ماموران امنیتی با او و دیگر زندانیان پرداخت و از قوه قضاییه خواست برای این ماموران «خطرناک و آسیب‌زننده» پرونده روانپزشکی تشکیل دهد.

خانم ربانی در واکنش به اعلام قوه قضائیه مبنی بر سابقه‌ استفاده او از دارو‌های اعصاب و روان، افزود:«کاش کمی نگران کارمندان خودتان باشید که نیاز به درمان های اورژانسی دارند.»

او گفت:«وقتی کارکنان شما این‌ها هستند و مثل خیلی از بیماران سایکوتیک اصلا درکی ندارند که خطرناک هستند، طبیعی است امثال من که گذرم به این افراد افتاده امروز داروی اضطراب و افسردگی مصرف کنیم، ولی حداقل برای دیگران خطری نداریم.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چرا پرداختن به جنبش های اجتماعی زنان  از منظر اقتصادی اهمیت دارد؟ چون توسعه جنبش های اجتماعی زنان مسئله اساسی توسعه پایدار و موزون است و این امر دغدغه کل جامعه است. طرح مسائل زنان

ادامه »

مهدی نصیری چندی قبل در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه بی‌بی‌سی فارسی گفت: «اپوزیسیون ایران اگر می‌خواهد موفق شود باید شکاف بین شاهزاده (پهلوی)

ادامه »

شورش‌ها، انقلاب‌ها و جنگ‌ها همواره پدیده‌هایی بوده‌اند که در بستر آنها، جنایاتی علیه یک طرف یا هر دو طرف روی

ادامه »