محمد حاجی رسول‌پور بر اثر «شدت جراحات وارده ناشی از شکنجه» جان خود را از دست داد

زیتون – به گزارش هه‌نگاو یکی از معترضان بازداشت شده در بوکان بر اثر «شدت جراحات وارده ناشی از شکنجه» جان خود را از دست داد.

به گفته این نهاد حقوق بشری، محمد حاجی‌ رسول‌پور که پیشتر «به دلیل شکنجه به کما رفته بود»، پس از پنج روز نگهداری در بخش مراقبت‌های ویژه روز یک‌شنبه بیست و هفتم آذر، چشم از جهان فروبست.

هه‌نگاو آقای حاجی رسولی‌پور را یکی از «زندانیان سیاسی سابق» معرفی کرده که در جریان اعتراض‌های کنونی دو بار بازداشت شده بود.

یکی از نزدیکان خانواده حاجی رسول‌پور به سایت حقوق بشری هه‌نگاو گفت: «روز سه‌شنبه بیست و دوم آذر ماه از زندان بوکان با خانواده آنها تماس گرفتند که جهت آزادی موقت محمد حاجی رسول‌پور با سند ۵۰۰ میلیون تومانی به زندان مراجعه کنید اما پس از مراجعه این خانواده به زندان، محمد را در حالی که به کما رفته بود بر روی یک ویلچر به آنها تحویل دادند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »