وام آموزش‌وپرورش به فرهنگیان برای توسعه حرم امام سوم شیعیان در کربلا

اداره آموزش و پرورش دزفول طی بخشنامه‌ای اعلام کرد که بین ۵۰۰ هزار تا ۱۵۰ میلیون تومان وام به فرهنگیان داده می‌شود ولی از آن می‌توانند «فقط» برای مشارکت در ساخت «طرح صحن بنای نور حرم امام حسین» استفاده کنند. مجری ساخت این بنا، ستاد عتبات عالیات است.

در این بخشنامه آمده است که «وام دریافتی، مستقیم به حساب ستاد عتبات عالیات برای هزینه‌کرد در حرم مقدس امام حسین جهت صحن بنای نور واریز می‌گردد.»

اداره آموزش‌وپرورش دزفول تاکید کرده است که این وام «بدون سود، کارمزد و ضامن» است. پرداخت اقساط وام هم به عهده فرهنگیان است.

مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات، وابسته به نیروی قدس سپاه پاسداران، روز سه‌شنبه اعلام کردند: پروژه‌های بازسازی اماکن مذهبی شیعه در عراق و سایر کشورها که هزینه‌های آن توسط ایران تامین می‌شود، تا ۲۰ سال آینده ادامه دارد.



ورود بیش از ۲ میلیون دوز واکسن استرازنکای «مخصوص اتباع افغانستانی»

سخن‌گوی گمرک، اعلام کرد: «صبح امروز دومیلیون و ۲۰۴ هزار دُز واکسن آسترازنکا، اهدایی اسپانیا به ایران وارد شد.

محمد هاشمی، سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت، در همین رابطه :«هدف اصلی دومیلیون و ۲۰۴هزار دز واکسن آسترازنکای اهدایی از اسپانیا، واکسیناسیون اتباع افغان است.»

تا کنون در ایران نزدیک به چهار میلیون دز واکسن به اتباع افغان تزریق شده که البته به‌طور خاص از سوی کشورهای دیگر و نهادهای بین‌المللی برای آن اختصاص داده شده.


اخبار روزهای گذشته را اینجا بخوانید.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »