? زنده| عاطفه پیچید

 


عاطفه پیچید

عاطی جان کجایی؟



شهرداری بورس تهران را پلمب کرد

شهرداری تهران ساعت ۱ بامداد امروز با حضور برخی مقامات شهرداری منطقه ۲ نسبت به پلمب ساختمان بورس تهران اقدام کرد.

گفته می شود این اقدام به دلیل بدهی یک هزار میلیارد تومانی بورس به شهرداری تهران صورت گرفته است. علت این بدهی ساخت ساختمان جدید بورس در میدان کاج سعادت آباد است که هزینه های شهرداری پرداخت نشده است.



 روزنامه کیهان امروز سرمقاله‌ای در دفاع از طرح مجلس برای محدود سازی اینترنت٬ طرح صیانت٬ نوشت.

در این مقاله آمده است: «دروغگویی اصلاح‌طلبان با عنوان «مسدودسازی اینترنت» در حالی بار‌ها از سوی این طیف مطرح شده که اساسا مجلس به دنبال مسدودسازی اینترنت نیست.»

نویسنده این سرمقاله ادامه داد: «روزنامه‌های اصلاح‌طلب عنوان مسدودسازی اینترنت را که به معنای بستن کاملا اینترنت است با یک منظور بسیار زشت و زننده به کار می‌گیرند. در حقیقت آن‌ها می‌خواهند با سوءاستفاده از احساسات مخاطبان اهداف حزبی خویش را تامین کنند.»

او ادامه داد: «اما چرا برای این جماعت قانونمند شدن فضای مجازی تا این‌اندازه دردناک است؟! اگر به انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ بازگردیم به وضوح می‌بینیم که در فضای اینترنت بی‌قانون این جماعت توانستند به دروغگویی و ترساندن مردم از نامزد‌های رقبا روی آورده و با این دست مسایل زمینه فریب اذهان عمومی را فراهم آورده و نامزد خویش را به پیروزی برسانند.»



فیلم اصغر فرهادی نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۲ شد

رائد فریدزاده، سخنگوی هیئت معرفی فیلم ایرانی به اسکار، خبر از آن که این هیئت فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی را به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۲ انتخاب کرد.

در تهیه‌کنندگی فیلم قهرمان الکساندر ماله-گی همکاری داشته‌است. این فیلم در شیراز، ایران فیلم‌برداری شده‌است و موضوعی اجتماعی را روایت می‌کند. این فیلم از ۵ آبان در سینماهای ایران اکران می شود.

فیلم قهرمان جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ را به طور مشترک با یک فیلم فنلاندی کسب کرده بود.


خبرهای روز گذشته را اینجا بخوانید.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »