? علیرضا نبوی بازداشت شد

زیتون– علیرضا نبوی چاشمی، فعال و زندانی سیاسی سابق توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گزارش «زیتون» بازداشت این زندانی سیاسی در روز شنبه ۲۵ بهمن ماه و در شهر سمنان اتفاق افتاد. تا زمان تنظیم این گزارش از اتهامات احتمالی و همچنین دلیل بازداشت وی خبری در دست نیست.

بازداشت این زندانی توسط ۶ مامور وزارت اطلاعات و در بیرون از خانه اتفاق افتاد. وی سپس به همراه ماموران به منزل پدر‌ی‌اش در همان شهر سمنان برده شده و از منزل ایشان هم بازرسی به عمل آمد. گوشی‌های تلفن همراه این زندانی سابق به همراه بعضی از مدارک شناسایی او توقیف شد.

علیرضا نبوی چاشمی در سال ۱۳۹۰ با اتهام «تبلیغ علیه نظام » به یک سال حبس و سه سال نفی بلد از شهر محل سکونتش، سمنان، محکوم شده و محکومیت خود را از سر گذرانده بود. این زندانی سیاسی پیش از آن هم در سال ۸۶ به مدت ۴ ماه در زندان سمنان تحمل کیفر کرده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »