? زنده| همایون شجریان برنامه تشیع و تدفین خسروی آواز ایران را اعلام کرد

 



همایون شجریان برنامه تشیع و تدفین خسروی آواز ایران را اعلام کرد

https://twitter.com/H_Shajarian/status/1314297632026750977


پیام تسلیت چهره‌های سیاسی و فرهنگی به مناسبت درگذشت شجریان

 

https://twitter.com/faribaqolizadeh/status/1314223732936802304?s=12



حمله پلیس ضد شورش به عزاداران محمدرضا شجریان مقابل بیمارستان جم

 



پایان دوران «ممنوعیت تصویری» محمدرضا شجریان پس از فوت او

پس از یازده سال «ممنوعیت تصویری» محمدرضا شجریان سیمای جمهوری اسلامی برای اولین بار تصویر محمدرضا شجریان را پخش و خبر مرگ او را منعکس کرد.

محمدرضا شجریان پس اعتراضات به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ اعلام کرده بود که «صدای خس و خاشاک» است و پس از آن بود که ممنوع التصویر شده بود.

محمدرضا شجریان٬ استاد آواز و موسیقی ایران درگذشت. شجریان پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری، عصر امروز، پنجشنبه ۱۷ مهرماه در بیمارستان جم تهران درگذشت.

بیشتر بخوانید: بی تو به سر نمی‌شود


تجمع دوستداران محمدرضا شجریان در مقابل بیمارستان جم



وصیت محمدرضا شجریان: آرامیدن در جوار فردوسی

استاد محمدرضا شجریان در وصیت نامه‌اش درخواست کرده بود که پس از رفتن از این دنیای فانی، پیکرش را در طوس و در جوار آرامگاه فردوسی به خاک بسپارند.

محمدرضا شجریان٬ استاد آواز و موسیقی ایران درگذشت. شجریان پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری، عصر امروز، پنجشنبه ۱۷ مهرماه در بیمارستان جم تهران درگذشت.

بیشتر بخوانید: بی تو به سر نمی‌شود



بی‌خبری ۲۱ روزه از شارمین میمندی‌نژاد

همسر بنیانگذار جمعیت امام علی می‌گوید بیش از بیست روز است که از وضعیت شارمین میمندی‌نژاد هیچ اطلاعی ندارد.

زهرا رحیمی با انتشار متن نامه‌ای که خطاب به بازپرس شعبه ۲ دادسرای اوین نوشته، خواستار کسب اطلاع از وضعیت همسرش شده و نوشته است کشتن فقط با شلیک مستقیم نیست بلکه بی‌خبری از عزیزان نیز نوعی کشتن است.

خانم رحیمی که مدیریت جمعیت امام علی را بر عهده دارد و خود دو روز در بازداشت بود، در این نامه نوشته است در ۱۰۸ روزی که از بازداشت آقای میمندی‌نژاد می‌گذرد، تنها یک‌بار موفق به دیدار با او شده است.



نرگس محمدی پس از آزادی: ان شاء الله آزادی کشور و مردم‌مان



علم الهدی: بسیاری از اوباش بسیجی شدند و جلو «اغتشاشات» را گرفتند

احمد علم الهدی٬ امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی٬ تایید کرد که جمهوری اسلامی از «اوباش» برای جلوگیری از اعتراضات استفاده می‌کند.

به گفته او «بسیاری از جوانانی که به خاطر فقر و محرومیت اوباش محله شده بودند» با کار فرهنگی درست و «آشنا شدن با حضرت امام حسین»، بسیجی محل شدند که جلو بسیاری از «اغتشاشات» را گرفتند.

علم الهدی ادامه داد: «بعد از انجام کار فرهنگی آستان قدس رضوی هم وارد میدان عمل شد و امکانات حاشیه شهر را تامین کرد.»

بیشتر بخوانید: «هر روز می‌زدند؛ در حیاط، در قفس، در سوله»



وزیر ارتباطات: اینستاگرام فیلتر نمی‌شود

وزیر ارتباطات در پاسخ به این‌که آیا اخبار منتشر شده درباره فیلتر اینستاگرام درست است، گفت: بحثی در این خصوص مطرح نیست.

او که در گفت‌وگویی اینستاگرامی با مردم سخن می‌گفت٬ در پاسخ به سوالی در مورد احتمال فیلتر اینستاگرام تاکید کرد که «بحثی در این خصوص مطرح نیست.»



آمریکا ۹۲ دامنه اینترنتی «مورد استفاده سپاه» را توقیف کرد

وزارت دادگستری آمریکا روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه از ضبط و توقیف ۹۲ دامنه اینترنتی مورد استفاده «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» که اطلاعات نادرست منتشر می‌کردند، خبر داده است.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا آمده است: ایالات متحده ۹۲ دامنه اینترنتی مورد استفاده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که در عرصه جهانی به کارزار انتشار اطلاعات نادرست مشغول بودند، ضبط کرده است.

در این بیانیه تصریح شده است که چهار دامنه از این ۹۲ دامنه ضبط شده، با پنهان کاری خود را رسانه‌های خبری معتبر معرفی می‌کردند./رادیو فردا


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »