? زنده| استعفا دسته جمعی ۳۲ نفر از اعضای حزب اتحاد ملت استان همدان

 


استعفا دسته جمعی ۳۲ نفر از اعضای حزب اتحاد ملت استان همدان

۳۲ تن از اعضای حزب اتحاد ملت٬ شاخه استان همدان٬ عصر امروز استعفا دادند.

در بیانیه استعفای این افراد آمده است: «آنچه مایه نگرانی و اندوه بسیار ست این است که حزب اتحاد ملت ایران به عنوان حزب پیشرو جریان اصلاح‌طلبی تا حد زیادی از وظایف خود بازمانده است.»

امضا کنندگان این بیانیه در ادامه تاکید داشتند: «بدون تدوین استراتژی دقیق و روشن برای تغییر وضع موجود، کنش حزب در جامعه صرفا در حد چند تاکتیک انتخاباتی و تلاش برای کسب مناصب مدیریتی قلمداد می‌شود و از نگاه بیرونی فعالیت آن بی‌تاثیر و فاقد تمایز جدی با سایر احزاب اصلاح‌طلب و حتی اصولگرا خواهد بود. این موضوع مهم (تدوین استراتژی) در سالیان اخیر بارها در نشست‌ها و جلسات مختلف به ارکان و راس حزب یادآوری شد اما نه تنها مورد توجه قرار نگرفت بلکه از دیگر پیشنهادات مناطق نیز استفاده ای نشد.»

همچنین بر اساس شنیده‌ها تا کنون داوود سلیمانی٬ حجت شریفی٬ علی تاجرنیا٬ مهدی محمودیان٬ سیاوش حاتم٬ مریم بلوری٬ مسعود مظفری و مهدی مظفری نیز از این حزب استعفا داده‌اند.

متن کامل این خبر را اینجا بخوایند.



اجرای طرح «مقابله با دور دور خودروها»

نیروی انتظامی تهران بزرگ از آغاز اجرای طرح مقابله به «دور دور خودروها» در این شهر خبر داد.

پلیس تهران در اجرای طرح مقابله با «دور دور خودروها» از توقیف یک دستگاه خودرو مرسدس بنز در بلوار اندرزگو در شمال تهران خبر داد.

گفته پلیس این خودرو که پلاک جلو نداشته و پلاک عقب آن هم متعلق به یک خودرو دیگر بوده به صورت قاچاق وارد ایران شده و مجوزهای گمرکی نداشته است.

پلیس تهران به مدل این بنز اشاره ای نکرد اما اعلام کرد که “کارشناسان ارزش ریالی این خودرو را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام و آن را جز خاص‌ترین خودرو‌های ایران معرفی کردند.»/خبرگزاری میزان


https://twitter.com/mmemarian/status/1273535797669625856


روایت خلبان هواپیمایی ماهان از نحوی انتقال «بار ممنوعه» و قاسم سلیمانی به سوریه

پایگاه خبری «قدس آنلاین» امروز روایتی را از کاپیتان امیر اسداللهی خلبان هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ماهان٬ منتشر کرد مبنی بر نحوی انتقال بارهای ممنوعه و قاسم سلیمانی از ایران به سوریه.

اسداللهی در این رابطه گفت: «خرداد سال ۹۲ قرار بود با هفت تُن بار ممنوعه به سمت دمشق پرواز کنیم. علاوه بر بار، تقریباً ۲۰۰ مسافر هم داشتیم که حاج قاسم یکی‌شان بود.»

او افزود: «آن روز طبق روال اجازه عبور از آسمان عراق را خواستم، برج مراقبت به ما مجوز داد و گفت به ارتفاع ۳۵ هزار پا اوج گیری کنم. با توجه به بار همراهمان نفس راحتی کشیدم و اوج گرفتم. نزدیک بغداد که رسیدیم، برج مراقبت دوباره پیام داد. عجیب بود! از من می‌خواست هواپیما را در فرودگاه بغداد بنشانم.

با توجه به اینکه قبلا اجازه عبور داده بودند شرایط به نظرم غیر عادی آمد. مخصوصاً اینکه کنترل فرودگاه دست نیروهای آمریکایی بود.»

این کاپیتان شرکت هوایی ماهان در رابطه با نحوی مخفی کردن فرمانده وقت سپاه قدس٬ ادامه داد: «مهندس پروازمان بین مسافرها بود، صدایش کردم. داخل کابین گفتم؛ لباس هات رو در بیار. به حاج قاسم هم گفتم: حاج آقا لطفاً شما هم لباس هاتون رو در بیارید. حاج قاسم بی، چون و چرا کاری که خواستم انجام داد. او لباس‌های مهندس فنی را پوشید و رحیمی لباس‌های حاج قاسم را. یک کلاه و یک عینک هم به حاجی دادم.

از زمین تا آسمان تغییر کرد؛ و حالا به هر کسی شبیه بود الا حاج قاسم.»

به گفته او با این روش توانسته است قاسم سلیمانی را از نیروهای آمریکایی حاضر در فرودگاه مخفی کرد و بارهای ممنوعه را نیز با پرداخت رشوه به نیروهای عراقی٬ نجات داده است.



معاون وزیر بهداشت: تا یک سال دیگر درگیر کرونا خواهیم بود

ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت ایران پیش‌بینی کرده است که این کشور تا یک سال دیگر درگیر کرونا و مرگ ومیرهای ناشی از آن باشد. او در عین حال گفته است که «وضعیت کلی کشور درحال حاضر باثبات است و تداوم آن به رفتار اجتماعی مردم بستگی کامل دارد».

بنابر گزارش‌ها ۱۰ استان این کشور در وضعیت قرمز قرار دارند. سخنگوی وزارت بهداشت نیز آمار مبتلایان به کرونا را تا ظهر چهارشنبه (۲۸ خرداد) ۱۹۵ هزار و ۵۱ نفر و شمار جان باختگان کرونا را ۹ هزار و ۱۸۵ نفر اعلام کرده است.



وزیر راه: جعبه سیاه هواپیمای پرواز ۷۵۲ را به اوکراین می‌فرستیم

محمد اسلامی٬ وزیر راه و شهرسازی ایران روز چهارشنبه ۲۸ خرداد گفته است، جعبه سیاه پرواز ۷۵۲ ابتدا به اواکراین فرستاده می‌شود در صورت ناتوانی آنها، احتمالا جعبه سیاه برای بازخوانی به فرانسه ارسال خواهد شد.

پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین صبح روز ۱۸ دی ۱۳۹۸ با شلیک پدافند هوایی سپاه پاسداران در نزدیکی تهران سرنگون شد و ۱۷۶ سرنشین آن کشته شدند.مقام‌های جمهوری اسلامی پس از چند روز پنهان‌کاری و تکذیب گزارش‌ها، نهایتا اعلام کردند که «خطای انسانی» باعث این فاجعه شده است.



آتش به سیاه‌بیشه مازندران رسید

آتش حدود ۵۰۰ متر مربع از اراضی جنگلی داخل منطقه حفاظتی سیاه بیشه تبدیل به خاکستر شد.

وقوع نخستین آتش‌سوزی ناشی از خطای انسانی سال جاری در منطقه حفاظتی سیاه‌بیشه جاده هراز در حوزه شهرستان آمل ، زنگ خطر آتش‌سوزی سریالی را در این خطه شمال کشور به صدا در آورده است.

این نخستین آتش سوزی در جنگل ها و مراتع استان مازندران در سال جاری است که در یک اراضی حفاظتی ۵۳۰ هزار هکتاری سیاه بیشه هراز رخ داده است.

پارسال حدود  ۱۵۰ هکتار از مناطق جنگلی و زیست محیطی استان مازندران براثر آتش سوزی ناشی از خطای انسانی و سهل انگاری گردشگران خاکستر شد./ایرنا

خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »