قاضی صلواتی زم را محاکمه می‌کند

زیتون– غلامحسین اسماعیلی٬ سخنگوی قوه قضائیه٬ امروز (سه شنبه) خبر از آن داد که قاضی صلواتی روح‌الله زم را محاکمه می‌کند.

او در نشست خبری امروزش در رابطه با پرونده روح‌الله زم، بنیان‌گذار سایت و کانال تلگرامی آمدنیوز، گفت که «در این پرونده غیر از متهم اصلی ۵ نفر بازداشت هستند که هنوز برایشان کیفرخواست صادر نشده است.»

ایلنا خبر داد غلامحسین اسماعیلی در ادامه گفت است که «افراد زیاد دیگری در این پرونده مطرح هستند که کار راستی‌آزمایی در حال انجام است. برخی افراد البته شخصاً مراجعه کرده و خوداظهاری و اظهار ندامت کرده‌اند.»

او در مورد زمان تشکیل دادگاه روح‌الله زم نیز گفت که «خبر صدور کیفرخواست در خصوص خود فرد درست است و به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارجاع شده است که پیش‌تر در این شعبه پرونده‌ای در خصوص این فرد تشکیل شده بود البته هنوز برای دادگاه تعیین وقت نشده است.»

علی القاصی، دادستان تهران، روز دوشنبهخبر داد که اولین جلسه دادگاه روح‌الله زم هفته آینده برگزار می‌شود.

سپاه پاسداران روز ۲۲ مهر اعلام کرد که روح‌الله زم را طی آنچه «عملیات پیچیده، با حربه فریب اطلاعاتی» خواند، دستگیر کرده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. انشاء الله روزی برسد که همین قاضی صلواتی که مازیار ابراهیمی، بیگناه شکنجه شده و معترف دروغین به قتل دانشمندان هسته ای، را با لفظ “کچل” تحقیر و توهین میکرد، و روسای این نظام فاسد قضائی و بقیه ی فاسدان، محاکمه و تنبیه شوند.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »