آیت‌الله خامنه‌ای: مذاکره در هر سطحی با آمریکا را منتفی است

زیتون– آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در دیدار با حسن روحانی، رئیس‌جمهور، و اعضای هیئت دولت، توافق برجام را وسیله‌ای برای حفظ منافع ملی خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار گفت: «برجام هدف نیست، بلکه وسیله است و طبعا اگر به نتیجه برسیم که با این وسیله، حفظ منافع ملی امکان‌پذیر نیست آن را کنار می‌گذاریم.»

رهبر جمهوری اسلامی هم‌چنین در این دیدار گفت: «اروپایی‌ها از بیان و عمل مسئولان دولتی ایران باید بفهمند که اقدامات آن‌ها تدابیر و واکنش متناسب جمهوری اسلامی ایران را به‌دنبال خواهد داشت.»

آیت‌الله علی خامنه‌ای در مورد مذاکره با آمریکا بر سر برنامه‌های اتمی ایران گفت: «نتیجه‌ مذاکره با مسئولان قبلی آمریکا که حداقل ظاهرساز بودند این‌گونه شد، حالا با مسئولان وقیح و هتاک فعلی که شمشیر را برای ایرانی‌ها از رو بسته‌اند چه مذاکره‌ای داریم؟ بنابراین مذاکره‌ای در هیچ سطحی با آمریکایی‌ها صورت نخواهد گرفت.»

او در بخش دیگری از این دیدار با تاکید بر این که «از دشمن نباید ترسید» گفت که «چهل سال دوم جمهوری اسلامی قطعاً از چهل سال اول، برای ما بهتر و برای دشمنان بدتر خواهد بود.»

رهبر جمهوری اسلامی ادامه داد: «برخی اوقات سخنانی را می‌شنوم که نشانه بیمناک بودن از دشمن است، در حالی که از دشمن، واقعاً نباید ترسید زیرا این دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته و هر کاری هم که توانسته کرده اما به موفقیت نرسیده است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. نترسیدن و اعتماد به نفس داشتن و انواع مشکلات و جوسازی ها و خرابکاری ها را دیدن و ادامه دادن، هنری است. خدا به راه راست هدایتشان کند که به فکر مردم محروم ایران باشند. و در برابر خطا ها و اشتباهاتشان از مردم ایران عذرخواهی کنند.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »