برای مهدی کروبی هم ماهواره نصب شد

زیتون– محمدحسین٬ فرزند مهدی کروبی خبر داد که علاوه بر نصب ماهواره برای آقای کروبی گفته شده که خواهر، خواهر زاده‌ها و برادرزاده‌ها هر موقع که بخواهند می‌توانند بدون هماهنگی قبلی به ملاقات او بیایند.

روز گذشته نیز وب سایت کلمه خبر داد که پس از هشت سال حصر٬ گشایش‌های اندکی در وضعیت زندگی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد رخ داده است.

پس از هشت سال محدودیت‌های ارتباطی شدید٬ به گزارش وب سایت کلمه اینک ماموران امنیتی به زهرا رهنورد گفته‌اند که او در صورت تمایل از این پس میتواند تلفن همراه داشته باشد.

همچنین آنان به محصورین گفته‌اند آمادگی دارند تا برای آنان کانالهای محدود تلوزیونی را با نصب ماهواره راه اندازی کنند.

در همین رابطه فرزند مهدی کروبی به ایلنا گفت که کانال‌های محدودی از ماهواره در اختیار پدرش قرار دارد و افزود: «برای ایشان ماهواره گذاشتند اما شبکه‌های خیلی کمی را باز گذاشته‌اند. این شبکه‌‌ها تنها محدود به چند شبکه خبری فارسی است.»

محمدحسین کروبی درباره اینکه آیا تلفن همراه هم در اختیار پدرش قرار گرفته است، یا خیر٬ پاسخ داد: تلفن در اختیار ایشان نیست ولی مادرم مدتی است که مشکلی ندارند از اینکه موبایل به منزل ببرند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. دو همشاگردی با هم کل کل میکردند ، اولی گفت پدرم نماینده مجلس است و قانون وضع میکند ، دومی گفت پدر من ژاندارم است و ۵ تومان میگیرد و جیش میکند به قانون پدر تو !
    ظاهرا استفاده از ماهواره جرم است ، پیدا کنید ژاندارم واقعه را !!

  2. انسانی را بی محاکمه در بند کرده اند و بعد برایش ماهواره می گذارند که بر حسب قانون داشتنش جرم است. به نظرم حد اقل برای همین جرم هم که شده او را به دادگاه ببرند بد نیست.
    آیا فکر نمی کنید ما ایرانی ها اصولا قانون وضع می کنیم تا اولا دست غیرخودی ها را از برخی مواهب کوتاه کنیم و در ثانی با زیر پا گذاشتن آن به اورگاسمی بیمارگونه برسیم؟

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »