شمشیر دادستانی به روی فضای مجازی

دادستان کل کشور وزیر اطلاعات را تهدید کرد٬ دادستان تهران فضای مجازی را

زیتون– محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور٬ از وزیر ارتباطات خواست تا مصوبات شورای عالی فضای مجازی را اجرایی و عملیاتی کند.

منتظری تهدید کرد: «بهتر است مسئولان وزارت ارتباطات خودشان قبل از اینکه تصمیمی در قوه قضائیه قطعی شود، اصلاحات را انجام دهند.»

او در ادامه گفت: «انتظار ما این است که مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی و عملیاتی شود. اگر اصلاح نشود با توجه به آثار سوئی که هر روز در فضای مجازی شاهد آن هستیم و دامنه آن گسترش پیدا می‌کند، بیشتر از آن نمی‌توانیم تحمل کنیم و قطعا برخورد خواهد شد.»

دادستان کل کشور همچنین از وزیر ارتباطات درخواست کرد که با حضور در یک برنامه تلویزیونی پاسخگوی مشکلات مربوط به شبکه‌های اجتماعی و شبکه ملی اطلاعات باشد.

دادستان کل کشور در ادامه گفت: «مسئولیت فضای مجازی مستقیما برعهده وزارت ارتباطات است، چرا که بیشترین مسائل به اختیارات این وزارتخانه برمی‌گردد و بنده به عنوان مدعی‌العموم از وزیر ارتباطات سؤالی دارم. فریاد را کجا بزنیم؟ رهبری، مراجع عظام، دستگاه قضا و عامه مردم می‌خواهند به این فضا رسیدگی شود، چرا کوتاهی می‌کنید؟»

او افزود: «فریاد را کجا بزنیم؟ رهبری، مراجع عظام، دستگاه قضا و عامه مردم می‌خواهند به این فضا رسیدگی شود، چرا کوتاهی می‌کنید؟»

در همین رابطه علی القاصی مهر٬ دادستان جدید تهران٬ گفت: «باید از فضای مجازی استفاده درست شود اما نباید پایگاهی برای تخریب آبروی دیگران و زیر سوال بردن نظام شود.»

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

شمشیر دادستانی به روی فضای مجازی

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »