رهبر جمهوری اسلامی هشدار داد

نقشه آمریکا برای ایران در سال ۹۸

زیتون– آیت‌الله علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی هشدار داد که آمریکا ممکن است برای سال ۹۸ «نقشه‌ای» کشیده باشد.

او همچنین مدعی شد که آمریکا می‌خواهد «به کمک تحریم و کارهای ضدامنیتی» در ایران «جنگ داخلی» راه بیندازد.

رهبر جمهوری اسلامی در ادامه مدعی شدکه ایران توانسته است بر پروژه آمریکا برای تغییر حکومت در ایران با عنوان «تابستان داغ» غلبه کند، اما با این حال هشدار داد که همه باید حواس‌شان به «فریب‌کاری» آمریکا باشد.

آیت‌الله علی خامنه‌ای امروز (چهارشنبه) در دیدار با شماری از خانواده‌های جنگ میان ایران و عراق و جنگ داخلی سوریه گفت:‌ «نقشه‌ آمریکا مقابل ملت ایران لو رفته است و دیگر نقشه‌ای که بتوانند ضربه بزنند ندارند؛ هر کاری می‌توانسته‌اند کرده‌اند.»

او «نقشه‌» آمریکا در ایران را بدین صورت معرفی کرد که می‌خواهند «به کمک تحریم و کارهای ضد امنیتی در کشور ما اختلاف و جنگ داخلی و مشکلات ایجاد کنند. این‌ها همه‌ تلاش‌شان را کرده‌اند.»

به گفته آیت‌الله خامنه‌ای اما، «به کوری چشم» آمریکا و با وجود اظهارات مقام‌های آنها مبنی بر این که «ایران تابستان داغی خواهد داشت و ۴۰ سالگی را نمی‌بیند»، تابستان امسال «یکی از بهترین تابستان‌ها بود.»

با این حال به گفته رهبر جمهوری اسلامی، «ملت ایران ۲۲ بهمن امسال، ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار برگزار خواهد کرد.»

او در عین حال به مردم ایران هشدار داد که مراقب «فریب» آمریکا در سال جاری باشند و افزود: «این که آمریکایی‌ها گفتند در سال ۹۷ چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد؛ ممکن است در سال ۹۷ جنجال بکنند و نقشه را برای سال ۹۸ کشیده باشند. همه، حواس‌شان را جمع کنند.»

آیت‌الله خامنه‌ای به همه «جوان‌ها و مجموعه‌های گوناگون و جریان‌های سیاسی» توصیه کرد که «مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند و میدان را برای دشمن آماده نکنند.»

رهبر جمهوری اسلامی همچنین خواستار «تقویت تولید داخلی» برای رفع مشکلات اقتصادی مردم شده و هیچ اشاره‌ای به تاثیر تحریم‌های آمریکا بر اقتصاد ایران که پس از خروج این کشور از توافقنامه برجام رخ داده، نکرده است.

رهبر جمهوری اسلامی بدون اشاره به فرد خاصی، خطاب به «مسئولین» هم گفت: «تلاش‌شان را مضاعف کنند و مواظب باشند فریب زبان‌بازی دشمن را نخورند و دشمن خبیثی که از در بیرونش می‌کنند، از پنجره داخل نشود.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. کی و چطور غلبه کردیم که کسی نفهمید ، لابد با حملات اسرائیل به پایگاههای سپاه در سوریه ؟!
    خوب است که گوش مسئولین به رهنمودهای ولی امر بدهکار نیست ، والا تلاش مضاعف مسئولین قیمت دلار را به ۳۰ هزار تومان رسانده بود !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

رهبر جمهوری اسلامی هشدار داد

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا ۱۵ خرداد ۶۸ در مجلس خبرگان رهبری در اظهاراتی در اوج فروتنی فرمودید:««باید خون گریست

ادامه »

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در

ادامه »