اطلاعیه سپاه: مسئول ربوده شدن نیروهای مرزی «عوامل نفوذی» هستند

زیتون– قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از ربوده شدن تعدادی از «بسیجیان بومی و مرزبانان» در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور با «خیانت عوامل نفوذی» در این حادثه خبر داد.

ایرنا، امروز سه‌شنبه، به نقل از یک منبع آگاه از «ربوده شدن» ۱۴ نیروی نظامی ایران به دست «یک گروهک تروریستی» خبر داد.

پیش از ایرنا٬ باشگاه خبرنگاران، نیز بنابه اعلام منابع آگاه، اعلام کرده بود که ۱۴ نفر از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه بامداد امروز بدست «اعضای گروهک تروریستی جیش العدل» ربوده شدند.

در گزارش باشگاه خبرنگاران آمده بود: «هفت نفر از این افراد نیروهای بسیج طرح امنیت، پنج نفر نیروهای هنگ مرزی میرجاوه و دو نفر نیروهای اطلاعات سپاه هستند که بین ساعت چهار تا پنج بامداد امروز [سه‌شنبه] در منطقه صفر مرزی لولکدان ربوده شده‌اند.»

این گزارش احتمالا به دلیل اشاره مستقیم به درجه نظامی ربوده شده‌گان٬ ساعتی بعد از انتشار٬ حذف شد.

«جیش‌العدل» نیز با انتشار پیامی نوشته است که افراد این گروه بامداد سه‌شنبه یک پایگاه مراقبتی را در شهرستان میرجاوه «به‌صورت کامل خلع سلاح» کرده‌اند.

به نوشته بیانیه سپاه «فریب و تطمیع» باعث شد که عامل یا عوامل نفوذی دست به «خیانت و تبانی» بزنند و این آدم‌ربایی صورت بگیرد.

سپاه پاسداران همچنین از دولت پاکستان خواست تا «با اشرار و تروریست‌ها… برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان اقدام کند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »