بازداشت تعدادی از عکاسان شهر شیراز

زیتون– علی صالحی٬ دادستان عمومی و انقلاب شیراز٬ خبر از بازداشت تعدادی عکاس در این شهر داد.

صالحی به ایرنا گفت: «برخی عکاسان شیرازی به دلیل انتشار عکس های نامناسب در صفحه های اینستاگرام خود در بازداشت به سر می برند و پرونده آنها در دادسرای این شهر در حال رسیدگی است.»

او در این رابطه به روزنامه خبرجنوب، نیز گفت: «به د‌‌‌‌‌نبال اعلام گزارش هایی مبنی بر اینکه تعد‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌ی عکاس د‌‌‌‌‌ر شهر شیراز مباد‌‌‌‌‌رت به انتشار عکس های مستهجن د‌‌‌‌‌ر صفحه های اینستاگرام خود‌‌‌‌‌ می کنند‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌ستورات لازم از سوی مقام قضایی برای مشخص شد‌‌‌‌‌ن موضوع صاد‌‌‌‌‌ر شد‌‌‌‌‌.»

به گفته صالحی د‌‌‌‌‌ر تحقیقات پیرامون این موضوع مشخص شد‌‌‌‌‌ که این افراد‌‌‌‌‌ عکس نامناسبی از زنان را د‌‌‌‌‌ر صفحه های خود‌‌‌‌‌ منتشر می کنند‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌ر نهایت د‌‌‌‌‌ستگاه های امنیتی برای بررسی این مساله وارد‌‌‌‌‌ عمل شد‌‌‌‌‌ه و تعد‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌ی از عکاسان را د‌‌‌‌‌ستگیر کرد‌‌‌‌‌ند‌‌‌‌‌.

صفحه اینستاگرام برخی عکاسان شیرازی نیز در ۴۸ ساعت گذشته بسته شده و دسترسی کاربران به آنها امکان پذیر نیست.

این گروه از عکاسان و مخاطبان آنها هنگام مراجعه به اینستاگرام خود با صفحه ای مواجه شدند که حاکی از فیلتر صفحه شخصی آنها بود.

در مراجعه به اینستاگرام این گروه از عکاسان که شمار آنها مشخص نیست، صفحه ای مشکی که پیامی با حروف قرمزرنگ روی آن درج شده به نمایش درآمده و نوشته است: «با دستور مقام محترم قضائی، بدلیل انتشار محتوای مجرمانه این نشانی اینترنتی توقیف شده و عوامل دخیل در جرائم موضوع پرونده، تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »