آیت‌الله خامنه‌ای: خائنین القا می‌کنند که راهی جز سازش با آمریکا نیست

زیتون– آیت‌الله خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی٬ صبح امروز (پنج‌شنبه) در جمع بسیجیان استان تهران در استادیوم آزادی شهر تهران سخنرانی کرد.

او در این سخنرانی ضمن بر شمردن آن چیزهایی که «عیب‌های نظام اسلامی» نیست٬ گفت: «عیب واقعی این است که، جوان کشور تصور کند که راه حلی وجود ندارد جز پناه بردن به دشمن. بعضی سعی می کنند این را به جوانان ما القا کنند. دشمن می خواهد که جوان ما را به این نتیجه برساند که راه حلی وجود ندارد جز تسلیم شدن و پنا بردن به آمریکا.»

آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کرد: «من صریحا اعلام می‌کنم، کسانی که در داخل کشور این فکر را که مطلوب و محبوب دشمنان است، اینها خیانت می‌کنند و این خیانت به کشور است. اینی که بر طبق میل دشمن، ما ترویج کنیم که راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم، بزرگترین خیانت در حق این ملت است. من به حول و قوه الهی، تا جان و توان دارم، نخواهم گذاشت این اتفاق در کشور بیفتد.»

رهبر جمهوری اسلامی ضمن اذعان به به وجود «فشار اقتصادی»، گفت که «اما بن‌بست نداریم.»

به گفته آیت‌الله خامنه‌ای، جمهوری اسلامی معایبی دارد، اما «عیب واقعی بن‌بست است که بحمدالله نداریم. ما بن‌بست نداریم.»

آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کرد که گفته‌هایش «رجزخوانی و شعار محض نیست.»

آیت‌الله خامنه‌ای در واکنش به دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، که از ضعف جمهوری اسلامی گفته است پاسخ داد که «شتر در خواب بیند پنبه‌دانه.»

او گفت: «اخیراً رئیس‌جمهور آمریکا به سران اروپا گفته شما دو سه ماه صبر کنید، جمهوری اسلامی کلکش کنده خواهد شد. به یاد حرف‌هایی افتادیم که ۴۰ سال قبل همین کسانی که نوکران آمریکا بودند و خود آنها مژده می‌دانند شش ماهه کلک کنده می‌شود…. این بیچاره دلخوشی به خودش و همکارانش می‌دهد.»

او ادامه داد: «بعضی نق‌زن‌ها می‌گویند که از آمریکا بدگویی نکنید تا با شما دشمن نشوند»، اما به دلیل آن که «یک قدرت بزرگ اسلامی در این منطقه سر بلند کرده است، [آمریکا] از این می‌ترسد.»

علی خامنه‌ای در جایی از سخنرانی خود اشاره کرد:‌ «آن روشنفکرِ راحت‌طلب و ریاکار و منافق که اساس دشمنی آمریکا را انکار می‌کند و نمی‌فهمد و نسخه‌ تسلیم در مقابل آمریکا برای ملت و دولت می‌نویسد، اگر عامل دشمن نباشد، حداقل مرد میدان پیشرفت کشور نیست.»

او در ادامه به آنها که در درون حاکمیت راه حل مذاکره با آمریکا را طرح می‌کنند هشدار داد: «دشمن می‌خواهد ملت ایران را به این نتیجه برساند که… راه‌ حلی وجود ندارد مگر… تسلیم شدن در مقابل آمریکا. من صریحاً اعلام می‌کنم کسانی که در داخل کشور، این فکر را که مطلوب و محبوب دشمن است ترویج می‌کنند، این‌ها خیانت می‌کنند. این خیانت به کشور است.»

به گفته رهبر جمهوری اسلامی، دشمنان ایران از جمله آمریکا «در عرصه رسانه‌های نوپدید، با تصویرسازی غلط سعی می‌کنند افکار ملت را منحرف کنند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

5 پاسخ

  1. مقام عظمی اینهمه افراد بزرگسال واستخوان خورده کرده را نادیده میگیرد ومدام سراغ جوانان کم تجربه وساده دل میرودواین عجیب است.اتفاقا نه فقط همان جوان کم تجربه، ضعف مفرد واسف بار اقتصادی ودروغ وریاکاری حاکمیت دروغ زن وفحاش را به عینه می بیند ،بلکه به جسم وتن تجربه می کند. باید گفت:نه؛ ای رهبر فرزانه وبا بصیرت،کسی جوانان را منحرف وشستشوی مغزی نمی کند ،بلکه چهل سال تبعیض ، نامردمی وعدم خردگرایی وخودی وغیر خودی نمودن ، مچ حاکمیت الله را بر زمین باز کرده ورجز خوانان وژاژ خایان را رسوا نموده است.
    ما افتخار می کنیم که دشمن را در امور نرم افزاری شکست دادیم!!!افتخار می کنیم که با در آویختن ناجوانمردانه وشیادانه به پیمان مودت حکومت ستم شاهی با امریکا،شکایت به دادگاه بین المللی لاهه بردیم وگریه وزاریها سر دادیم واز عدم داشتن رابطه اصولی اقتصادی با غرب جنایتکار ،وشیطان بزرگ به زجری که ملت مظلوم متحمل است اشارت کردیم وبسیاری از همین لفازیهای بی ریشه حاکمیت وسران آن را دارای مصرف داخلی وبواقع کذب محض نامیدیم وخواستیم که با توجه به زبونی وخفت وخواری ما بذل مساعدت نمایند.
    آقای رهبر ،ناقدان داخلی وبرخی دلسوزان رند وحقیقت گو را که خطر کرده وواقعیت واسرار هویدا ساخته اند را به خیانت متهم می کنید وآنها را از بی انصافی راحت طلب معرفی می کنید.باید به شما اعلام داشت :اتفاقا دوستدار واقعی ملت همان چندتن روشن فکر جسور ودلیری است که کک در تنبان حاکمیت مطلقه در انداخته اند ودلیرانه به جنگ توهمات پوچ وپوشالین حاکمیت ولایت مضحکه قرن رفته اند.که مثلا خود را قدرت بزرگ اسلامی منطقه که جدیدا عین قارچی سر بر آورده معرفی می کند وبه خیال خام ونادانانه ،خود را قدرت میداند ومعرفی می کند.آری آقای خامنه ائی ما قدرت بزرگ !!!اسلامی هستیم .این از قدرتمندی است که به منطقه فاقد حاکمیتی در شرق فرات سوریه شش عدد موشک گران قیمت پرتاب می کنیم ،این از قدرتمندیست که به اقلیم کردستان که فاقد ارتش مجهز وبواقع دارای تعدادی میلیشیاست با موشک به محل تجمع وگرد هم آیی سازمانی آن بدون اعلام قبلی حمله تروریستی میکنیم، ولی وقتیکه اسرائیلی که اندازه یک استان ایران هم نمیشود،دویست بار به گوش ما در سوریه سیلی می نوازد ،اخبار مربوطه را سانسور وپشت سر پوتین قائم می شویم.این از قدرتمندیست که سعی داریم ؛به عناوین مختلف در کشورهای غربی مخالفین بی دفاع را ترور کنیم ویا در همایش ها بمب گذاری کنیم.همان چیزی را که عده ائی دزد وبی وجدان نیز می توانند انجام بدهند.
    آقای خامنه ائی به هیچ وجه نفت وگاز یک کشور دارای منابع غنی را صرف امور تروریستی کردن وبا خرید موشک از کره شمالی وکشورهای روسیه سفید وبا مصرف نمودن هزینه گزاف وافزودن رنگ به ان و آن را به نام توسعه توان موشکی معرفی کردن هنرمندی نمی خواهد ونمایش توانمندی نیست.شما اگر میتوانید موشک به خلاف کاریهای اقتصادی وبی لیاقتی وعدم کار آیی برنامه های داخلی بزنید ،آنوقت است که هنر کرده ائید ،شما اگر بتوانید عدالت رادر چهارچوب همین کشوری که در آن زندگی می کنید اجرا کنید تا دیگران بکار آید وبلاغت افزاید،هنر کرده ائید وجنگ های خارجی پیش کش.
    اما وهزار اما ،رژیم نه در جنگ با اسرائیل برنده خواهد شد که آنها را به خیال بوالهوسانه خود به در یا بریزد وقطعا ،نه در جنگ با ابر قدرت مادی وتکنولوژیکی قرن ؛یعنی امریکا که با یک حرکت اقتصادی آن این چنین ذلیل شده واز مدار خارج شده وحتی از توسل به پیمان مودت زمان شاه نیز خود ابائی ندارد که دائما ودر طول چهل سال بیچاره شاه را به بی کفایتی وخیانت متهم می کرد.می ماند حاکمیت سراسراوجاج دار و افت خیز داروداد وفریادهای همیشگی اش که ملت نیز به آن عادت کرده است والبته چنین رژیمی همچون سایر رژیمهای دیکتاتوری وبی ریشه واقعی ومتکی به خارجیانی مانند پوتین که با کوچکترین تغییر نظرات آنها همواره در سر پیچ وبزنگاهای تاریخی حیثیت وآبروی خود را برای ابد بر باد داده وهستی می بازند ومطمئنا چنین روزی نزدیک خواهد بودکه لاف زنان وبی ریشگان را عاقبت شکست خفت باروزبونی پایان کار است%

  2. دشمن – امریکا – دشمن – اسرئیل – دشمن – انگلیس – دشمن – دشمن

    همه نظام‌های دیکتاتوری برای گیج کردن و سرکوب مردم از دشمن استفاده میکنند

    هیچ کس نمیپرسد که چرا ما باید اینهمه دشمن داشته باشیم

  3. راه حل وجود داره ، اما به قول مارمولک ، گرون خرید دارن گذاشتن به فصلش بدن بیرون !
    راست میگم ، به جون رهبر مدیر و مدبر خودمون ، و البته فرزانه !!

  4. خائن کسانی هستند که کشور را به این روز دچار کرده اند و هنوز دست از لجاجت و خودخواهی با هزینه ملت برنمیدارند.
    سازش داریم تا سازش. مگر سازش شما با چین و روسیه و رژیم اسد و فلسطین محوری و امریکا ستیزی و اسرائیل ستیزی رفتار موفقی بوده؟
    بروید کنار تا ملت راه خود را برود. شما چکاره اید که دست از سر ملت برنمیدارید. امریکا بد ! آیا شما خوبید؟ مگر امریکا بدتر از شماست؟ مگر این چهل سال حکومت شما کم خسارت داشت؟

  5. خائن کسانی هستند که کشور را به این روز دچار کرده اند و هنوز دست از لجاجت و خودخواهی با هزینه ملت برنمیدارند.
    سازش داریم تا سازش. مگر سازش شما با چین و روسیه و رژیم اسد و فلسطین محوری و امریکا ستیزی و اسرائیل ستیزی رفتار موفقی بوده؟
    بروید کنار تا ملت راه خود را برود. شما چکاره اید که دست از سر ملت برنمیدارید. امریکا بد ! آیا شما خوبید؟ مگر امریکا بدتر از شماست؟ مگر خسارت این چهل سال حکومت شما کم خسارت داشت؟

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »