پاسخ مردم در شبکه‌های مجازی به ادعای وزیر امور خارجه

آقای وزیر «من انتخاب نکردم»

زیتون– کاربران فضای مجازی در ایران مدتهاست که از این ابزار برای «وادار به پاسخگویی» کردن مسئولین یا «پاسخ» دادن به شعارهای مسئولین استفاده می‌کنند.

این بار هم قرعه به نام محمدجواد ظریف٬ وزیر امور خارجه ایران افتاد؛ وزیری که تا همین چندی پیش ‌با فاصله محبوب‌ترین وزیر کابینه حسن روحانی بود.

او در برنامه تلویزیونی حالا خورشید٬ به سوال مجری این برنامه مبنی بر این که مردم می‌پرسند که این همه کشور در دنیا هستند که روابط خوبی با دیگر کشورها دارند و فشاری بر روی آنها نیست ولی چرا در مورد ایران این گونه است و دائم وزرای خارجی ایران می‌گویند فشار بر روی ماست پاسخ داد:‌ «یک دلیل وجود دارد این است که ما خودمان انتخاب کردیم که یک جور دیگر زندگی کنیم.»

کاربران شبکه‌های مجازی «پاسخ» وزیر امور خارجه  را با  دادند.

نه فقط مسائل سیاسی و اقتصادی که حتی مسائل اجتماعی نیز از جمله سر فصل‌های اعتراضات مردم بود.

https://twitter.com/SkilsuVulcan/status/1034069883523420162

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

4 پاسخ

  1. شادروان دکتر مصطفی رحیمی پس از گذراندن چند ماه در اوین گفته بود که ، من در اوین فهمیدم که آخوند در ایران به اندازه یک در صد هم تصمیم گیرنده نیست ، دکتر رحیمی قبل از ۲۲ بهمن ۵۷ در مقاله ای تحت عنوان “چرا با جمهوری اسلامی مخالفم ” خطاب به آقای خمینی اوضاع امروز کشور را پیش بینی کرده بود .

  2. کسانی که به ظریف می تازند که آقای وزیر “من انتخاب نکردم”، چرا از پاسخ ظریف این برداشت را نمی کنند که اتفاقاً مردم با دادن ۲۴ میلیون رای به روحانی خود عملاً این راه را انتخاب کردند. آن ها فریب وعده های روحانی را خوردند. آن هم پس از ۴ دهه آزمون و خطا. بی تردید همه آن هایی که در اردیبهشت ۹۶ به صندوق های رای هجوم بردند و ساعت ها در صف ایستادند تا به روحانی رای دهند، بخواهند یا نخواهند، در ایجاد وضعیت کنونی سهیم اند.

  3. پس کی‌ انتخاب کرد؟ کی‌ به آقای خاتمی‌، احمدی نژاد، روحانی و دیگر روسای جمهور رای داد. حالا کی‌ بود، کی‌ بود، من نبودم. از جمهوری اسلامی و جناب ظریف و بقیه چه انتظاری داریم؟ که به ما یک جمهوری سکولار و دمکرات تحویل بدهند؟ صننار بده آش، به همین خیال باش

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

پاسخ مردم در شبکه‌های مجازی به ادعای وزیر امور خارجه

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »