مطابه افکار عمومی از مسئولین:

#فرزندت_کجاست؟

زیتون– کمپین #فرزندت_کجاست؟ ٬ جدیدترین واکنش افکار عمومی به انتشار پی در پی اخبار مربوط به فرزندان و وابستگان مسئولین٬ «ژن‌ خوب» است.

کاربران فضای مجازی با استفاده از این هشتگ از مسئولین خواستند تا مشخص کنند فرزندانشان کجا و به چه کاری مشغول هستند.

تا کنون تنها وزیر ارشاد، ظریف و حسام‌الدین آشنا و شهین دخت مولاوردی٬ مشاوران رییس جمهور به این سوال پاسخ داده‌اند.

ظریف گفته است تمام فرزندانش در ایران هستند و پسرش  لیسانس برق و فوق لیسانس مدیریت بازار دارد و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و استخدام هیچ جایی نیست در حوزه مدیریت بازار، کار مشاوره‌ای انجام می‌دهد. دخترش نیز طراح داخلی است و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و برخی اوقات طراحی داخلی برای دوستان و اقوام انجام می‌دهد.

آشنا نیز گفته که دو پسر دارد که اولی لیسانس از شریف دارد و فوق لیسانس از امیر کبیر و دنبال ادامه تحصیل و  و دومی یازدهم ریاضی است.

سید عباس صالحی وزیر ارشاد هم اعلام کرده که دو پسر و یک دختر دارد.  پسر اول فوق لیسانس دانشگاه تهران است. در تهران زندگی می‌کند. شغل ثابت ندارد و با برخی از موسسات در حوزه‌های پژوهشی به صورت پروژه‌ای همکاری می‌کند. پسر دوم خرداد امسال کارشناسی‌اش را از دانشگاه اصفهان گرفته است. دخترم کلاس چهارم را در  مدرسه‌ای دولتی گذرانده است.

در این بین محمدرضا عارف٬ رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان٬ رییس فراکسیون امید مجلس و رییس کمیسیون آموزش مجلس٬ بیش از دیگر مسئولین مخاطب این مطالبه قرار گرفته است.

در همین رابطه سینا رحیم‌پور٬ خبرنگار٬ با انتشار جدولی مناسب فرزندان مسئولان را مشخص کرده است:

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مطابه افکار عمومی از مسئولین:

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »