جدال توییتری اعضای دولت بر سر افشای دریافت کنندگان ارز دولتی

وزیر صنعت: با عقل خدادادی به صلاح اقتصاد عمل می‌کنیم

زیتون– محمد شریعتمداری٬ وزیر صنعت٬ امروز در نشستی خبری گفت: «نمی‌توانیم که ثبت سفارش کنندگان را افشا کنیم، چراکه اینطور به جنگ بخش خصوصی رفته‌ایم.»

پیشتر وزیر ارتباطات و امروز وزیر اقتصاد اسامی افرادی را که دلار دولتی با نرخ ۴۲۰۰ تومان دریافت کرده‌اند را اعلام کرده بودند.

اعلام اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی٬ دستور صریح حسن روحانی٬ رییس جمهوری است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه بانک مرکزی اسامی افرادی که ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته اند را در اختیار دارد، ادامه داد: «ما نمی‌خواهیم به جنگ اقتصاد کشور برویم و اقتصاد را به هم بریزیم.»

او تاکید کرد که بنابراین با استفاده «از نیروی عقل خدادادی، تصمیماتی خواهیم گرفت که به صلاح اقتصاد باشد.»

در پاسخ به این اظهارات محمدجواد آذری جهرمی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «فساد، موریانه و عامل بی‌ثباتی اقتصاد کشور است. بخش خصوصی پاک‌دست از انتشار لیست ارز بگیران حمایت کرده و خواهد کرد. باید به جنگ اقتصاد رانتی رفت.»

این توییت توسط رییس جمهوری لایک شد.

پس از آن حسن روحانی نیز توییت کرد که «وزارت صنعت در ثبت سفارشات و بانک مرکزی در تخصیص ارز مربوطه، موظفند جزئیات را اعلام کنند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. پس تکلیف پیروی از مقام رهبری و رهنمودهای معظم له چی میشه ، لابد مقام معظم میدونند که خداوند چنین چیزی به شریعتمداری نداده !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جدال توییتری اعضای دولت بر سر افشای دریافت کنندگان ارز دولتی

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »