آیت‌الله خامنه‌ای با ورود رسمی به یک پرونده قضایی خواستار اجرای «حدود الهی» شد

زیتون– رهبر جمهوری اسلامی خواستار محاکمه سریع متهم ماجرای تعرض جنسی به دانش‌آموزان و اجرای «حدود الهی» درباره او شد.

شب گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بر اساس آن یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، در پی آزار جنسی گروهی از دانش آموزان، بازداشت شده است.

خبرآنلاین در این زمینه گزارش داده است که خانواده برخی از دانش آموزان متوجه موضوع شده و از فرد یاد شده شکایت کرده اند. یکی از اولیای دانش آموزان در گفتگو با این رسانه گفته است که «پسر من از چند ماه پیش پرخاشگر و به شدت عصبی شده بود و حتی ما تصور می کردیم او دچار بیماری شده است. او را پیش پزشک بردیم و روند درمان برای پرخاشگری او ادامه یافت تا اینکه پسرم گفت در مدرسه چه بلایی به سرش آمده است.»
آنطور که پدر دانش آموز یاد شده اعلام می کند یکی از مسئولان مدرسه با پخش تصاویر مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می کرده است.

خانواده  دوازده تن از دانش آموزانی که در یک مدرسه غیر انتفاعی در تهران مورد آزار جنسی قرار گرفته اند٬ از فرد متجاوز رسما شکایت کردند.

پرونده آزار و اذیت جنسی کودکان در شعبه ۲ کیفری بعثت تشکیل شده است.

آیت‌الله خامنه ای، روز سه شنبه هشتم خرداد، در دستوری خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت:«خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا نمایید.»

رهبر جمهوری اسلامی در حالی تنها پس از گذشت یک روز «مستقیما» به این پرونده ورود کرده است که پیشتر در خصوص پرونده مشابهه سعید طوسی به نفع متهم دخالت کرده بود.

محمد گندم‌نژاد طوسی معروف به سعید طوسی، قاری و آموزگار کلاس‌های قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان است. سال ۸۹ پرونده‌ای برای او با شکایت نوجوانانی که مورد سواستفاده جنسی قرار گرفته بودند، تشکیل شد. حداقل ۹ نوجوان از او به این اتهام شکایت کرده بودند. برخی رسانه‌ها نوشتند که حکم او با دستور «بیت رهبری» مسکوت ماند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. درخواست اجرای حدود الهی اسم رمز است ” پرونده سعید طوسی شباهت زیادی با این پرونده دارد و رهبر خیلی باهوش حدس میزده که مردم علیرغم خواست ایشان برای کش ندادن کشش میدهند و این پرونده میچسبد به پرونده دوست منحرف اقا و وسادت الهی ایشان از سعید خان و بد نامی خواه و ناخواه که بر این ماجرا مترتب است” خواهید دید که حکم این پرونده شباهت زیادی با حکم سعید خان پیدا میکند .

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »