عبدالصمد خرم‌آبادی: عضویت مسئولان کشوری در توییتر تخلف است

زیتون- عبدالصمد خرم‌آبادی، معاون قضایی دادستان کل کشور گفت که «عضویت مسئولان کشور در توییتر تخلف است.» به گفته او عضویت در این شبکه‌های فیلتر شده تخلف است چرا که وقتی انجام امری در اجرای قوانین و مقررات یا دستور قضایی ممنوع شد، عدم رعایت مقررات هم نوعی تخلف محسوب می‌شود.
خرم‌آبادی همچنین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از عضویت یا عدم عضویت مسئولان در توییتر، ادامه داد: «اگر عضویت مسئولان وزارت ارتباطات در توئیتر صحت داشته باشد این عضویت از سه جهت اشکال دارد.»
به گزارش فارس اشکال اول این است که وزارت ارتباطات مجری دستورات قضایی مربوط به فیلتر است و مجری نباید مردم را فیلتر کند و خود را مستثنی بداند.
اشکال دوم آنکه وزارت ارتباطات متولی ایجاد شبکه ملی اطلاعات است و متولی شبکه ملی نباید سردمدار عضویت در شبکه‌های بیگانه ممنوعه باشد.
معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص اشکال سوم هم گفت: «اگر این عضویت صحت داشته باشد عملاً نوعی تبلیغ شبکه‌های اینترنتی ممنوعه توسط متولیان شبکه ملی اطلاعات محسوب می‌شود و نقض غرض است.»
معاون قضایی دادستان کل کشور در حالی این موضوع را مطرح کرده که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی حساب کاربری تایید شده دارد.
حسن روحانی، رییس جمهوری؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول؛ ابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس رضوی و جمع کثیری از نمایندگان مجلس در توییتر حساب کاربری دارند.
خبرگزاری فارس در حالی این خبر را به نقل از خرم‌آبادی منتشر کرده که حساب کاربری این خبرگزاری یکی از پرکارترین‌ها در شبکه اجتماعی توییتر است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. این معاون دادستان کل نمیداند که دستور قضایی مقررات نیست و قاضی هم حق ندارد حکم یا دستور کلی بدهد ، از طرفی میگوید وزارت ارتباطات مجری دستور است و از طرف دیگر عضویت هر فرد را تخلف از دستور قضایی میداند ، بهتر نیست این معاون دادستان کل مدتی در محضر اژه ای درس حقوق بخواند !!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »