آیت‌الله خامنه‌ای: آتش به اختیار به معنی بی‌قانونی نیست

زیتون– آیت‌الله علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی بیش از دوهفته بعد از صدور فرمان «آتش به اختیار» در خطبه‌های نماز عید فطر به تبیین معنای آن پرداخت.
او امروز تاکید کرد که آتش به اختیار «به معنی بی‌قانونی و فحاشی نیست.»
۱۸ خرداد ماه، آیت‌الله علی خامنه‌ای، از افرادی که از آن‌ها با عنوان «افسران جنگ نرم» نام برده می‌شود خواست، هنگام بروز «اختلال و تعطیلی» در دستگاه‌های مرکزی فکری، فرهنگی و سیاسی کشور، خود دست به کار شوند و تصمیم‌گیری و اقدام کنند. در این رابطه نیز از واژگان نظامی «آتش‌به‌اختیار» استفاده کرد.
رهبر جمهوری اسلامی، در خطبه‌های نماز عید فطر، صبح روز دوشنه پنجم تیر ماه، گفته است «آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است.» او افزود که «آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی و طلبکار کردن مدعیان پوچ‌اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست» و «نیروهای انقلابی بیش از همه باید مراقب نظم کشور و آرامش کشور، عدم سوء استفاده‌ دشمنان از وضعیت کشور و حفظ قوانین باشند.»
آیت‌الله خامنه‌ای همچنین افزود: «آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی و طلبکار کردن مدعیان پوچ‌اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست؛ نیروهای انقلابی بیش از همه باید مراقب نظم کشور، مراقب آرامش کشور، مراقب عدم سوء استفاده‌ی دشمنان از وضعیت کشور، مراقب حفظ قوانین باشند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. رهبری که بعد از هر سخنرانی یک «غلط کردم» نامه باید بنویسد کفایت یک ساعت حکومت کردن را هم ندارد.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »