دستگیری ۵۵ نفر در میهمانی در کرمان

زیتون– دادخدا سالاری، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان، خبر از دستگیری ۵۵ زن و مرد «در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی به صورت مختلط» در کرمان داد. او گفت این دستگیری در راستای «انهدام یک باند بزرگ برپایی پارتی‌های شبانه در کرمان» است.
به گفته سالاری، گزارش‌هایی درباره «تشکیل باندی با سردستگی فردی معلوم‌الحال واز مرفهین بی‌درد در امر برپایی مجالس لهو و لعب و ارتکاب معاصی» منتشر شد و «برخورد با اعضای باند مذکور در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت.» او اضافه کرد: «در پی رصدهای انجام گرفته از سوی پلیس، مکان برپایی پارتی در یکی از منازل واقع در شهر کرمان مورد شناسایی قرار گرفت و با صدور حکم قضائی، پلیس ۵۵ زن ومرد حاضر در پارتی را دستگیر شدند.»
به گفته دادستان کرمان «مکان برپایی جرم با حکم قضائی پلمب شده و ۱۹ دستگاه خودروی لوکس وگرانقیمت و دو دستگاه موتورسیکلت سنگین و ۱۰ لیتر مشروبات الکلی و سایر وسایل جرم از متهمان کشف و توقیف شده است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. “این دستگیری در راستای «انهدام یک باند بزرگ برپایی پارتی‌های شبانه در کرمان» است.”
    این دادخدا را خدا به نظام مقدس عنایت کرده است ، باند بزرگ برپایی پارتی های شبانه ، لابد در ولایت این دادخدا روزها هم پارتی برگزار میشود !
    رقصیدن یا مشروب خوردن نیاز به تشکیل بان دارد دادخدا ؟!!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »