بمباران انبار اسلحه حزب‌الله در دمشق

زیتون- منابع سوری از انفجار مهیب در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق خبر دادند.
تسنیم به نقل از منابع محلی در سوریه نوشت که لحظاتی بعد از انفجار، شبکه تلویزیونی المنار، متعلق به حزب‌الله لبنان، گفت که علت این انفجار احتمالا حمله هواپیماهای نظامی اسرائیل و اصابت موشک هوا به زمین به یک تانکر سوخت و انبار تدارکاتی واقع در این محل بوده است.
این منبع میدانی گفته است اسرائیل یکی از انبارهای فرودگاه بین‌المللی دمشق را با پنج راکت که از یک جنگنده خود شلیک کرد، هدف قرار داده است که در پی آن انفجارهای بزرگی رخ داده و ستون‌هایی از دود منطقه مورد هدف را فرا گرفته است.
به گفته این منبع، این حمله تا کنون دست‌کم دو زخمی به جا گذاشته و خسارت‌‌هایی به این مکان وارد کرده است.
شبکه المنار اما اعلام کرد که بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که این انفجار تلفات جانی نداشته و آثار آن منحصر به خسارات مادی است.
خبرگزاری رویترز به نقل از گروه‌های مخالف دولت سوریه گزارش کرده که انفجار محل انبار تسلیحات ارسالی ایران برای شبه‌نظامیان حزب‌الله اعزامی به سوریه بوده است. برخی رسانه‌های خبری اسرائیل نیز عامل انفجار را حمله هواپیماهای اسرائیلی به انبار تسلیحات حزب‌الله در دمشق گزارش کرده‌اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »