رئیسی برنامه خود را برای ریاست جمهوری ارائه کرد

زیتون- محمد حسینی، عضو هیئت رییسه جمنا (جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی) خبر داد که ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، برنامه خود برای ریاست جمهوری را به این تشکل اصول‌گرا ارائه کرده است.
حسینی به دیده‌بان ایران گفت رییسی «فردی شاخص و ممتاز» است و به همین دلیل «برخی‌ها احتمال می‌دهند که او گزینه نهایی است»، گرچه اضافه کرد: «هنوز هیچ تصمیمی در شورای مرکزی گرفته نشده است».
ابراهیم رئیسی سال‌ها در قوه قضاییه و در سمت‌هایی چون دادستان کل کشور و معاون اول قوه قضاییه حضور داشت. او در حال حاضر با حکم آیت‌الله خامنه‌ای دادستان دادگاه ویژه روحانیت و تولیت آستان قدس رضوی است.

 

رئیسی؛ شوخی‌شم قشنگ نیست

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. کفگیر نظام مقدس چنان به ته دیگ خورده است که از یک جنایتکار ، به فتوای مرجع اعلم تقلید ، برای نامزدی ریاست جمهوری رونمایی میشود !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »