داعش مسئولیت حمله لندن را برعهده گرفت

زیتون– گروه حکومت اسلامی، داعش، مسئولیت حمله تروریستی لندن در نزدیکی پارلمان انگلیس را برعهده گرفت.
یک روز پس از حمله تروریستی در پایتخت بریتانیا که مرگ پنج نفر و مجروحیت ده‌ها نفر را در پی داشت، گروه حکومت اسلامی موسوم به داعش فرد مهاجم را «سرباز» خود معرفی کرد.
روز گذشته (چهارشنبه)، یک نفر روی پلی در نزدیکی پارلمان بریتانیا در لندن با خودرو خود را به عابران پیاده کوبید و سپس در حین فرار به یک پلیس با چاقو حمله کرد.
رسانه‌ها به نقل از وب‌سایت اعماق، نزدیک به دولت اسلامی، خبر دادند که حکومت اسلامی شام و عراق مسئولیت حمله در مقابل پارلمان بریتانیا را پذیرفته و فرد مهاجم را جزء پیاده‌نظام خود توصیف کرده است.
ترزا می، نخست وزیر انگلیس صبح امروز (پنجشنبه) در سخنانی در نشست مجلس عوام گفته بود که عامل حمله تروریستی در وستمینستر در لندن متولد انگلیس و متاثر از افکار افراط گرایانه است.
در ارتباط با حمله اخیر در لندن تاکنون هشت نفر در دو شهر لندن و بیرمنگام بازداشت شده‌اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ٱل محمد.
    پناه بر خدا که به نام اسلام و پیامبر رحمت، چه جاهلانه جنایت می کنند. اسم خودشان را دولت اسلامی گذاشته اند، و جاهلان و مدعیانی انرا تکرار میکنند و اسلام را بدنام میکنند. عرض خود می برند و زحمت ما می دارند. خداوند همه ی ما را هدایت کند.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »