وقوع سونامی در بندر «دیّر»

زیتون– صبح امروز (دوشنبه) بر اثر بالا آمدن و طعیان دریا، سونامی بندر «دیر» را در نوردید.

خبرگزاری فارس به نقل از شاهدان عینی نوشت که  با هجوم یک‌باره امواج چندین متری آب دریا، قایق‌های صیادی از اسکله به داخل خیابان پرتاب شدند.

این سونامی به برخی از محلات شهر دیّر نیز خسارات زیادی وارد کرد و منازل برخی از شهروندان همراه با تاسیسات شهری و زیرساخت‌های گردشگری در کنار ساحل بندر دیر را تخریب شد.

در پی وقوع این حادثه ۷ نفر از مسافران نوروزی مصدوم و به بیمارستان امام خمینی بندر کنگان منتقل شده‌اند که حال مصدومان مناسب گزارش شده است.

امواج مرتفع سونامی امروز بندر دیر، آلاچیق‌ها و کانکس‌های گردشگری مستقر در کنار پارک ساحلی بندر دیر را به داخل خیابان کشانده و کاملا از بین برده است.

چند خودرو که در کنار ساحل این شهر پارک شده بود نیز طعمه سونامی شد و آب با آسیب رساندن، آن‌ها را به گوشه‌ای پرت کرده است.

با ایجاد شرایط ویژه، اکیپ‌های نظامی، انتظامی، هلال احمر و شهرداری در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

اخبار تایید نشده از مفقود‌شدن عده‌ای در کنار ساحل بندر دیر به دلیل بالا آمدن آب و سونامی خبر می‌دهند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »