نیازمندان بسته «حمایت غذایی» را بخرند

زیتون– علی ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد که «بسته حمایتی غذایی» از فردا توزیع می شود.
ربیعی در جمع خبرنگاران خبر داد که این بسته حمایت غذایی «فروشی» است و «افراد تحت پوشش برای خرید این بسته حدود دو ماه فرصت دارند تا مراجعه به فروشگاه های تعیین شده، سبد غذایی خود را خریداری کنند».
به گفته وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بسته حمایت تغذیه‌ای «با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال (۲۰۰ میلیارد تومان) از فردا (یکشنبه) توزیع می‌شود و سهم هر خانوار حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال (۱۲۰ هزار تومان) است».
این چهارمین بسته حمایتی غذایی است که در دولت یازدهم برای حمایت از افراد تحت پوشش توزیع می شود و یکی از این بسته‌ها به صورت خاص برای زنان و کودکان دچار سو تغذیه است. ربیعی افزود که «کالاهای مشخصی در این بسته حمایتی پیش‌بینی شده و خانواده‌ها می‌توانند در این چارچوب، به هر میزان که بخواهند خرید کنند، حتی می‌توانند خرید خود را در چند نوبت انجام دهند.»
علی ربیعی پیشتر خبر از توزیع مرحله دوم بسته‌های حمایت غذایی برای ۱۱ میلیون تن در ایران داده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »