پاسخ علی مطهری به مشاور فرمانده سپاه

زیتون- علی مطهری، نایب رییس مجلس، در پاسخ به درخواست مشاور فرمانده سپاه پاسداران برای نام بردن از نظامیانی که به دلیل دخالت در انتخابات سال ۸۴ محکوم شدند، گفت: « به ایشان می‌گویم بروند سراغ افرادی که احضار روح می‌کنند و از طریق احضار روح آن عزیز از دست رفته اسامی را به دست آورند.»
مطهری پیش از این گفته بود که اکبر هاشمی رفسنجانی معتقد به «مهندسی» شدن انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۴ بود، شکایت کرد و براساس این شکایت «۱۱۰ نفر از فرماندهان نظامی» در دادگاه به دلیل «دخالت در انتخابات» محکوم شدند. حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرمانده سپاه پاسداران، از مطهری خواسته بود در این‌باره توضیح دهد و نام این افراد را ذکر کند.
مطهری به ایسنا گفت: «این خاطره را آقای هاشمی دو بار برای من نقل کرده است». به گفته مطهری، هاشمی تاکید کرده بود: «بعد از انتخابات سال ٨۴ من از دخالت برخی افراد یک نهاد نظامی شکایت کردم و ١١٠ نفر از آنها به زندان‌های کوتاه مدت محکوم شدند و اسناد آن را نزد خود دارم.» نایب رییس مجلس افزود که هاشمی رفسنجانی گفت: «من این موضوع را به اطلاع مقام رهبری هم رساندم و گفتم به خاطر مصلحت نظام از آنها می‌گذرم».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »