خانواده بیش از ۱۰۰۰ تن از نظامیان ایرانی کشته شده در سوریه تحت پوشش بنیاد شهید قرار گرفتند

زیتون- محمدعلی شهیدی محلاتی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد که تاکنون بیش از هزار نفر از خانواده‌های کشته شدگان ایرانی در سوریه تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته‌اند. به گفته او خانواده دیگر کشته شدگان نیز پس از طی مراحل قانونی تحت پوشش بنیاد قرار می‌گیرند.
به گزارش تسنیم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، همچنین خبر داد که تنها ۲۷ تن از دانشجویان دانشگاه پیام نور طی ماه های گذشته در سوریه کشته شده اند.
شش ماه پیش شهیدی محلاتی از حمایت از بیش از چهارصد خانواده نیروهای ایرانی و افغان که در جنگ سوریه کشته شده بودند خبر داده بود.
پس از شروع اعتراضات مردم سوریه، جمهوری اسلامی از دولت بشار اسد حمایت کرد. ایران همواره حضور نظامی در سوریه را منکر شده و حضور خود را «مستشاری» توصیف کرده. بنا به گفته مسئولان نظامیان ایرانی با عنوان مدافع حرم و افغانستانی‌ها با عنوان لشکر فاطمیون در سوریه به دفاع از دولت اسد مشغول هستند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. به کشتن دادن ایرانیان در سوریه مصداق هزینه کردن ایران برای اسلام است ، کشته شدن در راه حمایت از کسی که صدها هزار نفر از هموطنان خود را و خانمان انها را بر باد داده است در اسلام ولایی شهادت تلقی میشود !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری تضعیف شده است. اعتراض‌های پی در پی اقشار مختلف

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس

ادامه »

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا

ادامه »