رزمایش جدید سپاه با شعار تحقیر تحریم‌ها

زیتون- پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از آغاز رزمایش نظامی «مدافعان حریم ولایت» خبر داد.
امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به این رزمایش «تهدید ایران از سوی آمریکایی را یاوه گویی» توصیف کرد و گفت: «دشمن دست از پا خطا کند، موشک‌های ما بر سر آن‌ها فرود می‌آید.»
به گزارش سپاه نیوز در این رزمایش که از امروز (شنبه) در سمنان در حال اجراست، نیروی هوا-فضای سپاه سامانه‌های راداری و موشکی را به کار می‌گیرد. هدف از این رزمایش «نمایش آمادگی‌های همه جانبه دفاعی برای مقابله با هرگونه تهدید» و «تحقیر تحریم‌ها» عنوان شده است.
خبرگزاری فارس نیز خبر داد که شعار رزمایش پدافندی «مدافعان حریم ولایت» نیروی هوا-فضای سپاه «همت جهادی، اراده ایرانی، اقتدار انقلابی، تحقیر تحریم و تهدید» از پنج روز قبل برنامه‌ریزی شده است.
سپاه پاسداران روز ۱۲ بهمن نیز در همین منطقه دست به آزمایش موشک بالستیک زده بود. انتشار خبر این اقدام سپاه با واکنش دولت جدید آمریکا مواجه شد. وزارت خزانه‌داری آمریکا با اعمال تحریم‌های جدید، چندین شخصیت حقیقی و حقوقی را در این رابطه تحریم کرد. همچنین فهرست تجهیزات پزشکی که برای ورود به ایران نیازمند مجوز ویژه هستند، طولانی‌تر شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. تهدیدهای امریکا متوجه ایران است ، سپاه مانور “مدافعان حریم ولایت” برگذار میکند !!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »