خبرگزاری فارس: شبکه‌ای از کانال‌های تلگرامی متلاشی شدند

زیتون- خبرگزاری فارس خبر داد «مجموعه‌ای از کانال‌های تلگرامی وابسته به جریان ضد انقلاب که قصد نفوذ و شبکه‌سازی» را در ایران داشتند، «متلاشی» شدند.
به نوشته فارس «کانال محوری این شبکه در تلگرام گارد جاویدان نام داشت» که با «محافل ضدانقلاب خارج‌نشین» ارتباط داشت.
فارس در گزارش خود با اشاره به این‌که «در زیر مجموعه این کانال تلگرامی به تعداد استان‌های کشور، گروه‌های تلگرامی ساخته شده بود»، اضافه کرد هدف این کانال‌ها «فریب و عضوگیری از میان کاربران تلگرام در سراسر کشور» بوده است.
در خبر فارس اشاره‌ای به نهاد بازداشت کننده نشده، اما خبر حکایت از آن دارد که «تمامی اعضای این کانال‌ها و مرتبطین آن‌ها» بازداشت شده‌اند و «سرشبکه‌ها و ادمین‌های دستگیر شده در اعترافات خود از ابعاد کلاهبرداری ضد انقلاب خارج نشین در این پروژه پرده برداشته‌اند.» از جمله وعده‌ها به مدیران این کانال‌ها «تحصیل فرزندان» و «حمایت مالی» بود.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. فارس که راست میگه ولی اونجای دروغگو ، اگر چنین فتحی شده بود سربازان گمنام گوش همه را کر میکردند ، چهار تا جوان را در یک مهمانی دستگیر میکنند کلی برای آن فتح المبین رجز میخوانند !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »