وزیر ارشاد: ۱۰ فیلم فمینیستی و نامناسب از جشنواره فجر حذف شدند

زیتون– رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهر قم برای دیدار با مراجع تقلید، خبر داد که از شرکت «ده فیلم فمینیستی» در جشنواره فیلم فجر جلوگیری شده است.
به گزارش قم نیوز، صالحی امیری در سفر به شهر قم با برخی مراجه تقلید از جمله لطف‌الله صافی گلپایگانی، عبدالله جوادی آملی، ناصر مکارم شیرازی و حسین نوری همدانی دیدار شد.
وزیر ارشاد در این سفر خبر داد که در یک سال گذشته «بیش از ۱۶۰ هزار» کانال «الحادی و فاسد» در فضای مجازی بسته شده‌اند. به گفته او «۲۷ میلیون جوان تنها در یک شبکه اجتماعی در کشور تبادل اطلاعات می‌کنند» و کانال‌‌های مذکور با هدف جلوگیری از «بمباران فرهنگی» جوانان بسته شده‌اند.
ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید، در دیدار با وزیر ارشاد به پخش «برخی موسیقی‌ها» در سریال معمای شاه اعتراض کرد. او همچنین تاکید کرد که نباید «به خاطر نشان دادن فساد جنسی همه چیز را نشان داد و یا جلوه‌های زنان تا این حد باشد و یا از موسیقی‌های آنچنانی استفاده کرد».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »