واکنش وزیر بهداشت به خبر سرطان‌زا بودن پارازیت‌ها

زیتون– حسن قاضی‌زده هاشمی، وزیر بهداشت، در واکنش به اعلام سرطان‌زا بودن پارازیت‌ها گفت که تاکنون مدرکی در این‌باره ارائه نشده و «بدون مدرک نمی‌توان در مورد رابطه پارازیت و سرطان، کلی‌گویی کرد.»
روز گذشته معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفته بود: «چون در ابتدا اطلاعات کاملی نداشتیم که پارازیت‌ها سرطان زا هستند یا خیر، اظهارنظر نمی‌کردیم اما مطالعات اولیه اخیر نشانگر آن است که این امواج و پارازیت‌ها عوارض دارند و درابتلا به سرطان موثرند.»
حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، در واکنش به این خبر، به مهر گفت که از مسئولین وزارت بهداشت خواسته است تا اسناد و مدارک مربوط به سرطان زا بودن پارازیت ها را ارائه دهند.
رضا ملک‌زاده گفته بود که امواج و پارازیت‌ها علاوه بر سرطان «می‌تواند عوارض دیگری هم برای سلامتی داشته باشد و در شیوع بیشتر سرطان در کشور ما هم تاثیرگذار باشد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

خودشان را شبیه به عامه‌ی مردم جا می‌زنند. تن‌پوشِ کت و شلوار و پیراهن‌شان را نه بر اساس وُسع جیب‌ پر پولی دست‌چین می‌کنند؛ که اغلب از یکی دو فیش حقوقی پر می‌شود؛ بل‌که بر

ادامه »

۱. در طی انتخابات اخیر، مدام شنیده‌ایم که گفته می‌شود: پزشکیان نمی‌تواند کاری از پیش ببرد؛ مگر یک تدارکاتچی چقدر قدرت دارد؛ باید آن

ادامه »

اگر انتخابات و به ویژه انتخاب ریاست جمهوری در کشوری مانند ایران را یک فرآیندی ترسیم کنیم که می خواهد

ادامه »