???? میرحسین موسوی در بیمارستان قلب آنژیوگرافی شد

زیتون– میرحسین موسوی  به همراه زهرا رهنورد امروز برای سی‌تی آنژیوگرافی به بیمارستان قلب تهران منتقل شد.

عکس مربوط به حضور میرحسین موسوی در سال‌های گذشته در بیمارستان است

به گزارش «زیتون»، به گفته یکی از پرسنل بیمارستان قلب تهران، پیش از ظهر امروز به ناگهان تعداد زیادی مامور لباس شخصی به همراه ماموران انتظامات بیمارستان برای کنترل بیمارستان به بخش آنژیو وارد شد؛ پس آن میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به همراه ماموران مراقب در بیمارستان حضور یافتند.
به گفته شاهدان عینی، ماموران مراقب، با این دو رهبر در حصر «جنبش سبز»  رفتار مناسبی نداشته  و خطاب به این دو با لحن نامناسبی می‌گفتند «شما از ما هم سالم‌تر هستید» یا «چرا با تمارض ما را به درسر می‌اندازید»
همچنین پس از پایان یافتن سی‌تی  آنژیو، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به محل حصر در خیابان اختر بازگردانده شدند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. هموطنان عزیز هر چند که ۵۰ سال است که من خودم مسلمانم و تمام واجبات را هم بجا می آورم ولی اسلام اصیل و غیر اصیل نداریم ، اسلام همین بوده وهست که هم اینک با پوست و گوشت و استخوان داریم حس میکنیم اسلام غیر از خشونت و خیانت و خودپرستی چیزی به امتش نیاموخته و همه القاب دهن پرکن و رافت و شفقت و مهر و محبت و غیره که به هرکس نسبت می دهند همه اش شعار و دروغ و دغل کاری است .
    واین شعر نغز و بی مغز هم لاپوشانی جنایات ارتکابی آقایان است از صدر تا سفل ( اسلام هیچ نقص و عیبی ندارد از خویش ……. هرچه اشکال است از مسلمانی ماست )

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »