جسد چهارمین کارگر هم پیدا شد

کارگاه مترو باز هم قربانی گرفت

زیتون- عصر روز گذشته (چهارشنبه) کارگاه تونل متروی در حال ساخت در محدوده کیان‌شهر ریزش کرد. جلال ملکی، سخن‌گوی آتش‌نشانی تهران، ساعتی پس از حادثه به خبرگزاری فارس گفت این اتفاق زمانی افتاد که کارگران مشغول حفر تونل بودند که تونل تخریب شد. به گفته ملکی ۱۵ نفر در دقایق ابتدایی از سوی آتش‌نشان از محل خارج شده و پنج نفر نیز محبوس ماندند. معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران امروز مرگ سه تن از افراد محبوس در تونل کارگاه مترو را تایید کرد.5123344_637
مرتضی مرادی‌پور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این زمینه به ایسنا گفت: «برابر گزارش‌های اولیه، ۱۰ تن در محل حادثه دچار آسیب‌دیدگی شده بودند که پنج نفر دچار آسیب‌دیدگی جزیی و خارج شدند.» او اضافه کرد که یکی از آسیب‌دیدگان که «مصدومیت شدید در ناحیه پا داشت» به بیمارستان منتقل شد، اما پس از نجات دادن سه تن دیکر از زیر آوار، مشخص شد آن‌ها جان باخته‌اند. جسد کارگر چهارم نیز امروز ظهر پیدا شد.
مازیار حسینی، معاون شهردار تهران تایید کرد که این حادثه در مجموع چهار کشته داشته است. هنوز فرآیند امداد و نجات در محل کارگاه متروی کیان شهر به پایان نرسیده بود که متروی کوهسار نیز ریزش کرد.
کولیوند، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، در گفت‌وگو با ایلنا از ریزش کارگاه مترو کوهسار شهران تهران در ساعت ۷ صبح امروز و مصدومیت یک نفر خبر داد.اما هابیل درویشی، مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه، در گفت‌وگو با شهرنوشت ریزش کارگاه مترو کوهسار شهران تهران را تکذیب کرد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. در خبر زیر آوار رفتن چهار کارگر در ریزش تونل مترو ، اسمی از پیمانکار برده نمیشود و لابد پیمانکار مترو هم از برادران هستند و نام بردن از انان خلاف امنیت ملی است !
    کاش صاحب نظران تحقیقی در مورد حمله مغول به ایران و میزان خسارات جانی و مالی آن و مقایسه آن با حمله امام زمان در سال ۵۷ به ایران به عمل می آوردند ، با مقایسه میزان خسارات جانی و مالی این دو حمله !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جسد چهارمین کارگر هم پیدا شد

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »